וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר יגיש תלונה באיגוד נגד שמואלביץ'

21.9.2010 / 11:49

בבאר שבע טוענים כי השופט אמר למאמן: "סתום את הפה ושב בספסל", בנוכחות שחקנים. קלינגר מאשר: "מתכוון להתלונן"

מאמן הפועל באר שבע, ניר קלינגר, מתכוון להגיש תלונה באיגוד השופטים נגד השופט איתן שמואלביץ', בעקבות אירועי המשחק אתמול (שני) מול מ.ס אשדוד. כזכור, במסיבת העיתונאים תקף קלינגר את השופט וטען כי הרחיק אותו ללא הצדקה. קלינגר סיפר לראשי הקבוצה כי השופט ניגש לעברו במהלך המשחק ואמר לו בנוכחות שחקני הספסל: "סתום את הפה שלך ושב בספסל", תוך שהוא קיבל הערה על כך מהשופט הרביעי. קלינגר אישר את הפרטים ומסר בתגובה: "זה נכון ששמואלביץ' אמר את הדברים, אבל במחצית הוא ניגש אליי בנוכחות עוזר המאמן ואמר: 'יום כיפור עבר, אני מתנצל'. אמרתי לו שהכל סגור בינינו".

על השאלה האם הוא מתכוון להתלונן בעקבות העובדה שהשופט הרחיק אותו הוא ענה: "אני מתכוון להתלונן באיגוד השופטים. הוא העליב אותי בנוכחות שחקנים, זה לא ראוי ששופט ינהג בצורה כזאת. הוא גם הודה שאמר את הדברים". על ההרחקה עצמה הוסיף המאמן: "השופט החליט להרחיק אותי כי הוא החליט שמחאתי לעברו כפיים על הפנדל. התנועה הזאת נעשתה לעבר דוד רביבו".

קלינגר עשוי לעמוד לדין ביום רביעי הבא בעקבות הרחקתו, אך המאמן מעריך שייצא זכאי. "אין שום סיבה בעולם שבגללה אספוג עונש הרחקה. גם השופט הבין שטעה".

בתום המשחק התגלה שטף דם בבוהן של ליאור ז'אן, שנמצא בספק למשחק בטדי מול בית"ר ירושלים. מאור מליקסון לא שותף במשחק משום שבקובצה לא רצו לסכן אותו לקראת המשחק בטדי. ויליאם סוארס קיבל מנוחה מאותה סיבה. בקובצה מרוצים מהיכולת שהפגינו סיראז' נאסר וראיין אדלי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully