וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בנאדו מתוסכל. מה שקרה אתמול נפל עליו"

21.9.2010 / 11:25

במכבי חיפה טוענים שהבלם, שספג ביקורת אחרי ההפסד לעכו, סבור שההגנה הופקרה. שיפור במצב גדיר בעקבות הטיפול בירדן

אומנם מדובר בסך הכל במשחק גביע הטוטו, אבל במכבי חיפה לא אוהבים להפסיד במשחק רשמי, בטח שלא להפועל עכו (3:2), בטח שלא כשהקבוצה כבר מוליכה 0:2. הביקורת שהוטחה אמש (שני) בחלק משחקני חיפה ("יש כאן כמה שחקנים ממורמרים שאין להם חשק לשחק") לא הייתה מקרית. חלק מהשחקנים טענו כי שני השערים שהובילו למהפך נגרמו באשמה ישירה של אריק בנאדו שנכנס כמחליף, אך יחד עם זאת סיפרו כי הבלם כעס משום שנכנס לאחר שג'ון קולמה יצא החוצה ובכך הופקרה ההגנה.

"ברור שהוא מתוסכל, אבל מה שקרה אתמול נפל עליו", אמר שחקן בקבוצה. "אני יכול להבין אותו. במצב שלו הייתי מרגיש אותו דבר". יחד עם זאת, בקובצה טענו כי השערים נגרמו באשמתו של הבלם: "פעם אחת הכניסו כדור בין הבלמים ובגול האחרון הוא קפא בין שני החלוצים ולא שמר על גיטא, אבל שוב, קשה לשפוט אותו", נאמר עליו.

בחיפה חוששים מאוד מהמשחק הקרוב מול בני יהודה. לאחר שפתחה עם שני ניצחונות רצופים, חיפה לא ניצחה בשני משחקיה הרשמיים האחרונים, כשמי שספג את מירב הביקורת במשחק האחרון בוסרמיל היה אייל גולסה שהורחק. גולסה לא שותף אתמול בשל הרחקה ויחזור לסגל בשבת. בחיפה מחכים שיניב קטן יחזור למגרשים ויחזיר את הביטחון שאבד לקבוצה. על פי ההערכות של הצוות הרפואי, לקטן יידרשו עוד שבועיים לפחות לפני שיחזור למגרשים. כזכור, בתחילת השבוע הוא חזר לאימוני ריצה. פיטר מסיללה וגוסטבו בוקולי צפויים להיות כשירים למשחק מול בני יהודה.

בחיפה מתכוונים להתחזק בחלוץ ושחקן הגנה בחודש ינואר. במועדון ממשיכים במעקב אחר החלוץ הלטבי של קבוצת לך פוזנאן הפולנית, ארטיום רודנבס. החלוץ מוחמד גדיר, שכבש אתמול שער שלישי בארבעת המשחקים האחרונים, קיבל אישור לצאת שוב לירדן על מנת לקבל עזרה מהמטפל הירדני. כפי שפורסם שלשום, גדיר סיפר לשחקנים באימון הקבוצה כי חצה את הגבול ונסע לטיפולי גב בירדן בסוף השבוע. השחקן שהה בירדן שלושה ימים ולאחר מכן אף דיווח על הקלה בכאבי הגב. בקובצה הודיעו אמש כי הדבר נעשה באישור המועדון וכי אלישע לוי עודכן בפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully