וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימנטוב: "הפועל עכו יצאה לדרך חדשה"

הדס גרינברג

21.9.2010 / 11:23

הקשר היה מרוצה מאוד מהניצחון על מכבי חיפה בגביע הטוטו: "אנחנו משתפרים אחרי שלא התחלנו טוב, נוצר חיבור טוב"

בהפועל עכו קמו הבוקר (שלישי) עם חיוך לאחר הניצחון אתמול על מכבי חיפה 2:3 במסגרת גביע הטוטו. בקרב השחקנים והמאמן ישנה שביעות רצון מההתקדמות והחיבור בין השחקנים לאחרונה, שבאו לידי ביטוי בשבוע וחצי האחרון עם תיקו נגד הפועל תל אביב ואותו ניצחון על חיפה.

בקבוצה הרעיפו מחמאות על הכובשים רועי דיין (צמד) ואושרי גיטא, כשגם הקשר שחר סינמטוב זכה לשבחים רבים. סימנטוב, שזכה לקרדיט בהרכב אחרי זמן רב על הספסל, הציג יכול טובה ומנהיגות, והבוקר אמר: "להפועל תל אביב באמת באנו מוכנים ועשינו עבודה טובה אחרי שאלי הכין את הקבוצה כמו שצריך, אבל לא ניצחנו כי לא השכלנו להבקיע מההזדמנויות שהיו לנו. לכן כואב הלב, כי היינו צריכים לקחת שלוש נקודות. אתמול זה היה גביע הטוטו, מפעל שאין לו הרבה חשיבות בארץ, אבל הניצחון על מכבי חיפה זה לא רק נקודות, אלא יציאה לדרך חדשה בשביל הפועל עכו".

על השיפור בתקופה האחרונה אמר סימנטוב: "בשבועות האחרונים זה מתבטא בנקודות. אמנם אתמול זה היה גביע הטוטו, אבל אנחנו משתפרים אחרי שלא התחלנו טוב. השחקנים מבינים טוב יותר את המאמן, השיטה, והדרישות שלו, ולכן נוצר חיבור טוב יותר". על דקות המשחק שקיבל, הוסיף הקשר הוותיק: "תמיד כיף לשחק. לא שיחקתי תקופה ארוכה וזו הייתה תקופה קשה מבחינה אישית, אבל אני בא לעבוד ונהנה מזה ואהיה שם מתי שיקראו לי. אני תמיד חושב שאני צריך לשחק, אבל מכבד כל החלטה של אלי".

בתוך כך, מי שצפוי להיעדר ממשחקה של הקבוצה נגד הפועל רמת גן ביום ראשון, הוא הבלם גבע ברקאי הפצוע. איציק כהן, שאף הוא סבל מפציעה, שב לאימונים וככל הנראה יהיה כשיר למשחק ויפתח על חשבונו של ברקאי. אלי ארליך, שנחבש במהלך המשחק בסנטרו אחרי התנגשות עם שחקן יריב, יעמוד אף הוא לראשותו של אלי כהן שצפוי להמשיך במערך של שלושה בלמים, אותו ישלים פידליס דימקאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully