וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי אביסידריס נחקר בחשד לסחר בסמים

הדס גרינברג

21.9.2010 / 9:54

המשטרה חושדת כי חלוץ קרית שמונה מעורב ברשת שהופעלה בצפון. שרצקי: "אני לא מתייאש, מקווה שנצליח להרים אותו"

חלוצה הצעיר של עירוני קרית שמונה, שלומי אבסידריס, נחקר אתמול בערב (שני) במשטרת קרית שמונה בחשד לסחר בסמים. אביסידריס בן ה-21 חשוד כי היה מעורב ברשת סמים שהופעלה באזור הצפון. יש לציין כי זו אינה הפעם הראשונה בה מסתבך החלוץ הצעיר, שבעבר אף נשפט למספר חודשי עבודות שירות בגלל עבירות דומות, לא ביצע אותן ולכן נשלח לתקופת מאסר.

בעלי המועדון, איזי שרצקי, לא נמצא בארץ, אך עודכן בלילה בנעשה והבוקר אמר לוואלה! ספורט: "הפכתי את העולם בשבילו אבל הוא לא רוצה לעזור לעצמו. לקחנו אותו אפילו בכוח למחנה האימונים בקיץ כי רן כבר היה מרוצה ממנו. אבל לפני שבועיים התחילו איתו שוב בעיות. למרות זאת, אני לא אתייאש ואני מקווה שנצליח להרים אותו. השקעתי בו המון, אפילו החלפתי מאמנים בשבילו במחלקות הנוער. אני לא יודע מה יקרה. כואב לי הלב על הילדות שהוא עבר. יותר משחשובה לי הקריירה שלו, איכפת לי לשמור עליו כאדם. עשינו לו הרבה טיפולים בשנים הללו, עזרנו לו, אבל הוא לא עזר לעצמו. אבל אני לא מתייאש".

שרצקי הוסיף: "מגיל ילדים אני מכיר אותו. כולנו מכירים את המצב בבית שבו הוא גדל. כל השנים תמיד היו בעיות וניסינו לעזור, אבל לא יעזור כלום אם הוא לא יעזור לעצמו. כבר הייתי בטוח שהוא עלה על הדרך הנכונה כי בין מחנה האימונים לראש השנה הוא היה מאוד חיובי. אני מקווה שנוכל להציל אותו כי כולם יודעים מה יקרה אם הוא לא יהיה בכדורגל".

בעירוני קרית שמונה התייחסו למקרה ואמרו הבוקר: "עירוני קרית שמונה מצרה על העובדה כי שחקן המועדון, שלומי אביסידריס, נחקר אמש במשטרת ישראל. המועדון מתכוון לבדוק את הנושא עם כל הגורמים הנוגעים לדבר, לרבות משטרת ישראל. עם סיום הבדיקה יקבל המועדון את החלטותיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully