וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ככה יהיה קשה לקחת עוד סופרבול

21.9.2010 / 8:09

ניו אורלינס לא שכנעה, ונזקקה לשער שדה של גארט הארטלי ב-22:25 בסן פרנסיסקו. מת התופס של הברונקוס מקינלי

סן פרנסיסקו (2:0) - ניו אורלינס (0:2) 25:22

המזל, כך אומרים, הולך עם הטובים וגארט הארטלי, הבועט של ניו אורלינס, הרגיש זאת היטב הלילה (בין שני לשלישי). הארטלי השחיל בקושי שער שדה מ-37 יארד כשהזמן במשחק עבר, לאחר שבעיטתו נחסמה חלקית על ידי הגנת הפורטי ניינרס. לשמחתו, זה לא הספיק כדי להסיט את הכדור מבין העמודים והסיינטס ניצחו במשחק.

ניו אורלינס, שבמשחק הראשון הכניעה בקושי את מינסוטה, התקשתה גם בסן פרנסיסקו, כשהפורטי ניינרס הצליחו להשוות ל-22:22 עם טאצ'דאון של פרנק גור והמרה לשתי נקודות מאלכס סמית' לוורנון דייויס כשעל השעון נותרה 1:19 דקה..זה היה הזמן שבו דרו בריס (28 מ-38 ל-254 יארד ושני טאצ'דאונים) היה צריך לפעול. והוא פעל, עם שתי מסירות קצרות לפייר תומאס וקילר ענק ל-30 יארד למארקז קולסטון, מסירה שסידרה את שער השדה המנצח. קולסטון סיים עם 67 יארד באוויר. רג'י בוש נפצע בברכו ברבע הרביעי, מצבו לא ברור אך נראה כי הפציעה רצינית. הוא יעבור בדיקת MRI.

סמית' סגר משחק של 275 יארד, טאצ'דאון ואיבוד אווירי, כשלגור היה משחק פנומנלי של 112 יארד בריצה ב-20 גיחות וטאצ'דאון, ו-56 יארדים בשבע תפיסות, שאחת מהן הסתיימה גם היא בטאצ'דאון,.

התופס של דנבר קני מקינלי נמצא מת בביתו ממה שהמשטרה מעריכה כהתאבדות. מקינלי בן ה-23, שחקן שנה שניה בליגה, לא היה מתוכנן לשחק העונה, לאחר שסבל מפציעה שהציבה אותו ברשימת הרזרבות. הוא שיחק שמונה משחקים אשתקד, בעיקר בקבוצות המיוחדות. זהו מקרה המוות השני בדנבר בתוך ארבע שנים, כשב-2006 נרצח מגן הפינה דארנט וויליאמס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully