וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "אנחנו רואים שיפור מדי שבוע"

דור בלך

20.9.2010 / 23:29

מנג'ר מכבי ת"א מרוצה אחרי ה-1:5 על מכבי נתניה בגביע הטוטו. מזרחי: "אנו בדרך הנכונה". עטר: "הגיע לנו לקבל תבוסה"

קובי אליהו

מכבי תל אביב ממשיכה להרשים. אמנם זה רק גביע הטוטו, אבל הצהובים דרסו הערב (שני) 1:5 את מכבי נתניה בקופסה במחזור הרביעי ועלתה למקום הראשון בבית ב', לפחות עד המשחק של הפועל תל אביב מול בני סכנין מחר. לאחר המשחק, שהיה הניצחון הרביעי ברציפות בכל המסגרות של מכבי תל אביב, קיבל גל אלברמן רמז על עתידו בנבחרת כשהמאמן הלאומי לואיס פרננדז ועוזרו, טל בנין, שוחחו איתו ארוכות לאחר המשחק והחמיאו לו על יכולתו.

"יש עוד הרבה מה לשפר"

בלי קשר לכך, מאמן מכבי תל אביב, יוסי מזרחי, אמר בסיום: "אנחנו הולכים צעד אחרי צעד. אנחנו בדרך הנכונה. יש לנו עוד דברים לשפר, אבל יש דברים שמעודדים אותי. גם היום היו הרבה שגיאות ונתקן אותן, אבל אנחנו בדרך הנכונה. כבר אמרתי שליצור תיאום בחלק ההתקפי לוקח זמן. לאט לאט אנחנו מצליחים לעשות את זה והיום נראינו טוב"

לקראת אשדוד: "יש לי רגשות לאשדוד, אבל מה שמעניין אותי זה מכבי תל אביב. אנחנו נצטרך לבוא ולעשות את העבודה גם שם".

מנג'ר הקבוצה אבי נמני הוסיף: "לא נחגוג, זה בסך הכל גביע הטוטו. אנחנו שומרים על פרופורציות. הדרך עוד ארוכה. אנחנו רואים שיש שיפור מדי שבוע, השחקנים נכנסים לכושר טוב. יש לנו הרבה שחקנים שלא נמצאים בכושר, אבל לאט לאט הם ייכנסו לכושר.

כשיש ספסל חזק זה אומר שיש הרכב חזק. יש תחרות על ההרכב וזה דבר טוב. בנקודת הזמן הנוכחית אנחנו מאוד מרוצים. השחקנים עדיין לא מכירים אחד את השני, אבל אנחנו מאוד אופטימיים".

"המטרה שלנו היא הליגה"

מאמן מכבי נתניה ראובן עטר נשמע מאוכזב מאוד בסיום. "אף פעם לא נעים לספוג חמישייה", הודה, "אבל, וזה לא תירוצים, נתקלנו בקבוצה מעולה שנמצאת במומנטום מצוין וקשה היה לעצור אותם. יש להם סגל רחב מאוד ואילו אנחנו עלינו עם חצי הרכב. זה משחק גביע הטוטו ועשינו מספר ניסויים, אבל סף השבירה שלנו היה נמוך מדי בעיקר במחצית השנייה.

"זה חבל אבל לא נורא. זה לא יפגע לנו במומנטום בליגה ואני בטוח שבשבת נגיע בפאזה אחרת למשחק נגד הפועל פתח תקוה ונעשה את העבודה. הגיע לנו לקבל תבוסה היום, אבל אנחנו צריכים להמשיך הלאה ולהתרכז בליגה, שם המטרות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully