וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן במכבי חיפה: "יש שחקנים שאין להם חשק לשחק"

במכבי חיפה כאבו את ההפסד לעכו בגביע הטוטו. אלישע לוי: "אי אפשר לנצח כל משחק". ציון וייצמן: "מתחילים לראות שינוי"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: דורון שטיין

משהו לא טוב עובר על מכבי חיפה, זה כבר ברור בשבועות האחרונים. הירוקים שהודחו מאירופה ורשמו מספר הופעות חלשות עד כה בפתיחת העונה, הציגו הערב (שני) עוד משחק חלש, בעיקר במחצית השניה מול הפועל עכו, ולא הצליחה לשמור על יתרון שני שערים, בדרך להפסד 3:2 לקבוצתו של אלי כהן. שחקן במכבי חיפה אמר לאחר המשחק: "סך הכל ההפסד הוא מקרי, כי שיחקנו די טוב אבל יש כאן כמה שחקנים שברור לכולם שהם די ממורמרים ואין להם חשק לשחק. יכול להיות שגם הפציעות השפיעו, אבל אין שום סיבה שאחרי יתרון 0:2 נקבל שלושה שערים, גם אם ההרכב השני היה עולה לשחק".

"הפסד אף פעם לא בא בזמן טוב"

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי אמר בסיום המשחק: "אנחנו לא אוהבים להפסיד. במחצית הראשונה היה לנו משחק טוב מאוד עם הרבה לחץ, צירופים ושערים יפים, אבל אז הגיע הגול בדקה ה-44 של עכו. במחצית השניה נאלצתי להחליף את מימון, גדיר וקולמה ומאז המשחק השתנה. לא ידענו להתמודד וספגנו שערים קלים. לצערי ב-25 הדקות האחרונות הגענו להרבה הזדמנויות אבל לא ניצלנו אותן". מאמן הירוקים נשאל בסיום האם ההפסד לא מגיע בזמן רע, ואמר: "הפסד אף פעם לא בא בזמן אבל, אנחנו לא יכולים לנצח כל משחק".

על האפשרות שיגיעו שחקני חיזוק לקבוצה בחלון ההעברות הקרוב, אמר אלישע לוי: "ינואר עוד רחוק אבל אנחנו תמיד נערכים לשינויים. יש לי שחקנים טובים וכלים טובים ואנחנו מסתכלים קדימה". לוי העניק את סרט הקפטן לפני המשחק לליאור רפאלוב וביקש ממנו לגלות מנהיגות. לאור ההופעה הטובה של רפאלוב, לא מן הנמנע שיקבל את התפקיד גם בהמשך. שוערה של מכבי חיפה, אמיר אדרי היה מאוכזב מאוד בסיום, אבל אמר: "ההפסד הזה יעשה לנו רק טוב. הוא יעורר אותנו. פנינו כבר קדימה אל בני יהודה במחזור הבא".

בעכו לעומת זאת חגגו את הניצחון הביתי על היריבה הצפונית, ואמרו כי הניצחון עשוי לתרום רבות לביטחון השחקנים לקראת המשך הליגה הסדירה. יו"ר עכו, ציון וייצמן אמר לאחר הניצחון: "יש לנו דרך ואני מקווה שזה לא היה חד פעמי. סנונית אחת לא מבשרת את האביב, אבל אנחנו מתחילים לראות שינוי בקבוצה והופכים לקבוצה לגיטימית בליגת העל. רואים תוצאות ולאלי כהן יש חלק בכך. הוא מכין את הקבוצה בצורה טובה אבל אחרי כל זה הליגה חשובה לי יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully