וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריוויס בחוץ לפחות שלושה שבועות

20.9.2010 / 21:12

מגן הפינה של הג'טס לא ישחק לפחות עד שבוע 5. קלאוסן יפתח בקרוליינה, ג'ייקובס העיף קסדה ליציע, רוצה לעוף מהג'איינטס

אחרי קיץ לא קל שכלל החרמה של אימוני הג'טס, חזר דארל ריוויס חלוד מתמיד ל-NFL. מגן הפינה של ניו יורק לא היה במיטבו בשני המשחקים הראשונים של העונה, כשסבל מפציעת ירך שהחריפה ביום ראשון במשחק הניצחון 14:28 על ניו אינגלנד. ריוויס שיחק מחצית אחת ונטש, וכעת מתברר כי ייעדר לפחות עד שבוע 5. ג'ייסון טיילור, הקיצוני הגנתי הוותיק שנפצע גם הוא במשחק, יעבור בדיקת MRI במרפק כדי לקבוע את חומרת הפציעה.

עד לפני שנה היה ברנדון ג'ייקובס, הרץ האחורי גדול המימדים של ניו יורק ג'איינטס, הפותח של הקבוצה. לפני פתיחת העונה החליט המאמן טום קאפלין להמר על אחמד בראדשו, ג'ייקובס לא היה מרוצה ומשם הלכו והתערערו היחסים בין הקבוצה לשחקן. שעות ספורות לאחר משחק ההפסד 38:14 באינדיאנפוליס, דרש ג'ייקובס טרייד.

במשחק עצמו זרק ג'ייקובס את קסדתו מרוב עצבים אל היציע. איש לא נפגע, והשחקן התנצל ואמר כי זו הייתה תאונה. יש סיכוי שגם הליגה תנקוט נגדו צעדים משמעתיים. "הייתי עצבני וזרקתי את הקסדה לרצפה", אמר ג'ייקובס, "היא נתפסה לי באצבע ועלתה למעלה במקום לרדת למטה".

לקרוליינה הספיקו פחות משני משחקים עם מאט מור, וג'ימי קלאוסן כבר הוכרז כפותח של הקבוצה למשחק הבא מול סינסינטי. קלאוסן ינסה למנוע מהפנתרים לפתוח עונה במאזן 3:0 בשנה השנייה ברציפות.

קוורטרבק אחר שיירד לספסל ולא בגלל יכולת רעה הוא מייקל ויק מפילדלפיה. אנדי ריד הכריז עוד לפני הניצחון 32:35 בדטרויט כי קולב נשאר הפותח שלו, ויק סותם את הפה: "הגעתי לעונה כמחליף וזה מה שהיה גם במחשבה שלי", אמר מספר 7, "אני עובד קשה כדי להצדיק את המקום שלי בסגל. כך היה וכך ימשיך להיות".

דניס דיקסון, הקוורטרבק של פיטסבורג שנפצע בניצחון על טנסי, היה תחילה צפוי להיות כשיר ליום ראשון, אולם לאחר מכן התברר כי יש לו קרע חלקי במיניסקוס, שצפוי להשביתו לשלושה שבועות לפחות, ולא ברור אם זו בשורה טובה או רעה לסטילרס. הם החתימו שוב את המוחתם הנצחי אצלם, ביירון לפטוויץ'. ג'ייסון וויטן מדאלאס יוכל לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully