וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזהו של גוטמן עבר בבקרת התקציבים

אחרי עיכובים רבים, אושר החוזה של מאמן הפועל תל אביב לפני בני סכנין (21:00, 5+ לייב). האדומים נקנסו ב-20 אלף ש"ח

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי שבוע לא שקט ויום סוער לא פחות, נפתרו הבעיות בחוזהו של אלי גוטמן לקראת המשחק הערב (שלישי, 21:00, שידור חי בספורט 5+ לייב) נגד בני סכנין במסגרת גביע הטוטו. במהלך היום שהו נציגי הקבוצה בבית הדין המשמעתי והועמדו לדין בשל חוזיהם של אנשי הצוות המקצועי, שהועברו באיחור.

במהלך הדיון ביקש יושב ראש הרשות לבקרת תקציבים, עופר אורליצקי, להטיל על הפועל תל אביב עונש של הפחתת שתי נקודות על תנאי וקנס של 50 אלף ש"ח במידה והחוזה לא יופקד עוד הערב, בעוד שיושב ראש האדומים אמיר לובין הרגיע והודיע שכל פרטי החוזה סוכמו עם המאמן והוא יועבר בזמן לבקרה. בהמשך כאמור הועבר החוזה. בכל מקרה, בית הדין לא התחשב וקנס את הקבוצה ב-20 אלף שקל קנס. מעבר לכך, זכו גוטמן, אבוקסיס, רון ציבלין וגבי בורשטיין באזהרות על כך שעברו על תקנון ההתאחדות. אמיר לובין וגבי קצרה נקנסו כל אחד בסכום של 1,000 ש"ח.

המשחק, שייערך בנתניה, יהיה הראשון מבין שלושה שתקיים הקבוצה בשמונת הימים הקרובים (בשבת יארחו האדומים את קרית שמונה וברביעי את ליון באלופות). בשל כך, אלי גוטמן ייתן מנוחה למרבית שחקני ההרכב. עוד קודם למשחק, קיבלו אוהדי הפועל תל אביב חדשות טובות, כשאביחי ידין סיכם עם המועדון על חוזה לשלוש שנים נוספות. הקשר עדיין לא חתם על החוזה בגלל מספר סעיפים קטנים, אך הוא צפוי לחתום כבר בימים הקרובים.

דווקא טוטו תמוז שהיה אמור לפתוח נטש אתמול את האימון ונראה כי סובל ממתיחה קלה. המשמעות היא שהפועל תעלה עם חמישה קשרים וחלוץ בודד אחד. בן סהר שסבל מקלקול קיבה אתמול לא התאמן ואף הוא, כמו תמוז, צפוי להחמיץ את המשחק. מי שעוד יקבלו מנוחה הם אביחי ידין, ערן זהבי, גילי ורמוט, איתי שכטר ודגלאס דה סילבה, שאולי ישותפו בהמשך המשחק.

הנהלת הקבוצה החליטה להקצות 400 מנויי ליגת האלופות לחיילים לשער 10 במחיר של 440 שקלים. המכירה החלה היום בבוקר בקופות בלומפילד בהצגת תעודת חוגר בלבד.

ההרכב המשוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, וואליד באדיר, ביוואן פרנסמן, גל שיש, שי אבוטבול, רומן רוקי, רועי גורדנה, סלים טועמה, יוסי שבחון, ויקטור מרעי.

"הליגה הרבה יותר חשובה לנו"

גם סכנין ערכה אמש את האימון המסכם לקראת המשחק, אבל בניגוד להפועל תל אביב חיים לוי עדיין לא יודע כיצד יעלה למשחק מחר מכיוון שלרשותו יעמוד מחר סגל חסר. טל חן כרגע לא כשיר ונראה כי לא ישחק וכמוהו גם חאמד גנאים הפצוע שלא אמור לקבל דקות. אליהם מצטרף גם חיים בנון החולה שכרגע בספק למשחק, אך אם יחול שיפור במצבו הוא אמור לפתוח כבלם לצידו של פטי יא יא, בעוד חלאד חלאיילה שהורחק במשחק הליגה האחרון מול מכבי תל אביב, ייעדר.

החסרונות של גנאים, חלייאלה וטל עושות קצת כאבי ראש ללוי שרק היום יחליט באיזה הרכב הוא יעלה למשחק שכעיקר השינויים אמורים להיות בקישור. מי שאמור לקבל דקות ראשונות העונה הוא לירן כהן שחזר מפציעה לאחרונה. סכנין תנסה במשחק לצאת מהתקופה הלא טובה בה היא נמצאת מתחילת העונה. "הליגה הרבה יותר חשובה לנו", אמר לוי. "אבל נבוא מחר בכדי לנצח ולהחזיר את הביטחון לשחקנים". אגב, הזר הנבחן אבסומבה קולינס יפתח בהרכב וינסה להרשים את הצוות המקצועי, אם לא יעשה זאת ישוחרר מהקבוצה.

בתוך כך, שחקני בני סכנין עדיין לא קיבלו את משכורות חודש אוגוסט, שאמורות היו להיכנס ב-15 לחודש. ההנהלה ביקשה לדחות את התשלום בחמישה ימים בגלל שהיו"ר חסן אבו סלאח שוהה בחו"ל. אלא שכרגע השחקנים עדיין ממתינים בסבלנות להנהלה שתעביר את הכסף. אם זה לא יקרה ביומיים הקרובים, ישקלו השחקנים לנקוט צעדי מחאה כנגד ההנהלה. המועדון מסר בתגובה: "קורה בכל מקום שיש עיכוב קל במשכורות. היו"ר אבו סלאח שהה בחו"ל ובגלל זה המשכורות עוכבו. תוך יום-יומיים אנחנו מאמינים שהכל ישולם".

ההרכב המשוער: מאיר כהן, עלא אבו סאלח, פטי יא יא, חיים בנון, מהראן אבו ריא, באסם גנאים, נסטיה צ'ה, לואב כיאל, אדריאן מאטיץ', כריסטיאן דנלאקי, אבסומבה קולינס.

(עדכון ראשון: 20.9 21:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully