וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירזי: "נתייחס לערן לוי ואשקלון כמו לורמוט והפועל ת"א"

מאמן הפועל חיפה הסתכל קדימה אחרי התיקו 1:1 מול קרית שמונה בגביע הטוטו. בן שמעון: "אני יוצא ברגשות מעורבים"

הפועל חיפה ועירוני קרית שמונה, ימשיו להילחם על ההעפלה מבית א' של גביע הטוטו גם אחרי הדרבי הצפוני ביניהן, שנערך הערב (שני) והסתיים ב-1:1. ניצן שירזי יכול להיות מרוצה מהעובדה שהקבוצה שלו שמרה על רצף המשחקים ללא הפסד, כשכזכור בליגה הם עדיין מושלמים. מצד שני, הוא יצטרך להסתדר במחזור הבא ללא עדן בן בסט שספג היום כרטיס אדום. האדומים נקלעו לפיגור בדקה ה-24 משער של בלדובלייב, עידן וייצמן איזן בבעיטה חופשית בדקה ה-73.

מנגד, קבוצתו של רן בן שמעון, שמקדימה את החיפאים בבית א' של גביע הטוטו עם 6 נקודות לעומת 5, סיימה בתיקו שני מול האדומים מחיפה בגביע הטוטו השנה לאחר שבמשחק אותו אירחה נפרדו בשתיים ב-0:0 חלש במיוחד.

ניצן שירזי אמר בסיום: "המשחק הסתבך לחינם. אני מדבר על ההרחקה של עדן בן בסט כשלאחריה היה אי סדר מוחלט במגרש. חזרנו למשחק עם עשרה שחקנים וזה נותן קצת דברים טובים מהמשחק". על הופעת הבכורה של ניקולה גרוביישיץ' אמר: "הוא לא שיחק מספר חודשים וצריך להוריד עדיין חלודה. היה חשוב לתת לו דקות ואני בטוח שבהמשך הוא יהיה הרבה יותר טוב".

שירזי התייחס למשחק מול אשקלון בשבת ולמפגש הפיקנטי מול ערן לוי: "הפועל אשקלון מגיעה וערן לוי הוא בהחלט שחקן מפתח אצלה. אנחנו מתכוננים לערן לוי ואשקלון בדיוק כמו שהתכוננו להפועל תל אביב עם ורמוט ושכטר וכמו שהתכוננו לבני יהודה עם יברויאן".

מנגד, אמר רן בן שמעון: "אחרי האדום של בן בסט הפסקנו לשחק והתוצאה בסך הכל משקפת את מה שהיה על המגרש למרות שהיו לנו קטעים לגמרי לא רעים". לגבי המשחק מול הפועל תל אביב בשבת אמר: "המשחק הזה היה יחידת אימון טובה בשביל כמה שחקנים ואני יוצא ברגשות מעורבים כי היינו צריכים לנצח אותו. הפועל תל אביב מגיעה בתקופה טובה מאוד, יש להם סגל שבכל רגע נתון יכול לנצח כל קבוצה ואנחנו מגיעים כאנדרדוג מובהק למשחק הזה ונצטרך לשחק כמו אנדרדוג חכם. אבל אנחנו לא מרימים ידיים לפני אף אחד מהמשחקים".

מהלך המשחק

דקה 10: אראל מסר לבן בסט, שבעט ישר לידיו של חיימוב.

דקה 24: גול! כהן העביר מסירת רוחב חזקה, בלדובלייב קיבל ובעט חזק לרשת העליונה. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 44: ויצמן הגביה כדור למרכז הרחבה, ליפנייה נגח על הדשא אך חיימוב הצליח לקלוט.

דקה 49: בן בסט נגח בפניו של רוצ'ט, ספג אדום וייעדר ממשחק הליגה הקרוב של חיפה מול הפועל אשקלון.

דקה 63: גרוביישיץ' קיבל כדור בתוך הרחבה ובעט חלש, חיימוב הצליח להדוף את הכדור שהגיע עד לאבוניל שבעט מעל השער.

דקה 73: גול! כדור חופשי מחוץ לרחבה לזכות חיפה, ויצמן בעט והבקיע. 1:1 בין הפועל חיפה לעירוני קרית שמונה.

דקה 79: התקפה מתפרצת של קרית שמונה מעמידה את עמאשה לבדו מול עמוס, החלוץ מצליח לעבור אותו, אך ליפנייה מצליח למנוע ממנו להבקיע לאחר גליץ' לכדור.

דקה 84: אסעד עמאשה מגביה מהצד כדור שתופס גובה ונוחת בדיוק בין חיבורי השער של עמוס. למזלו הכדור ניתז החוצה.

דקה 86: מימוני סופג צהוב שני ואדום. זאת 19 דקות בלבד לאחר שנכנס כמחליף.

הרכב הפועל חיפה: גד עמוס, עומר ורד, סביטי ליפניה, גולן חרמון (אושרי רואש, 46), אייל טרצקי (שרון לוי, 64) , עידן ויצמן, רועי שוקרני (רן אבוקרט, 46), גל אראל (חנן ממן, 46), הישאם כיוואן (אמיר אבוניל, 60), ניקולה גרוביישיץ', עדן בן בסט (הורחק, 49).

הרכב קרית שמונה: גיא חיימוב, אורי שטרית, סאלח חסארמה (דין מימוני, 67), ברק בכר (עדי אלישע, 59), תומר ברוקס (וויאם עמאשה, 77), שיר צדק, בריאן חרסיסיץ' (אסעד עמאשה, 59), וויליאם נג'ובו, אדריאן רוצ'ט, אלרואי כהן (עידן שפשה, 64) , זוראן בלדובלייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully