וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי פ"ת ניצחה 0:3 את הפועל ר"ג

20.9.2010 / 19:47

צמד ויכולת מצוינת של עומר גולן (5 ו-46) סידר לשחקניו של פרדי דוד ניצחון גדול. בן חיים (59) השלים. טלקיסקי החמיץ פנדל

הלוזונים ידעו מה הם עושים כשהחזירו הביתה את עומר גולן. היום (שני) הם קצרו פירות ראשונים מהחלוץ, שכבש צמד והוביל את מכבי פתח תקוה ל-0:3 על הפועל רמת גן בווינטר, במסגרת המחזור הרביעי בגביע הטוטו. הכחולים של פרדי דוד, שפתחו את ליגת העל עם שני הפסדים וניצחון, שמרו על המקום השני בבית והבטיחו כמעט באופן סופי את העלייה לשלב הבא עם תשע נקודות, בעוד יריבתה היום ניצבת במקום השלישי עם שלוש נקודות.

מנגד, האורדונים, שניצחו פעם אחת בלבד במפעל, נמצאים עם הראש במשחק הליגה החשוב מול הפועל עכו בשבת, ועל כן החליט מאמן הקבוצה, שלומי דורה, לבצע מספר שינויים הערב בהרכב. מה שעלה לקבוצה בהפסד, תוך שהיא מציגה יכולת בינונית, במיוחד במחצית השנייה ואף מחמיצה פנדל.

מאמן מכבי פתח תקוה פרדי דוד אמר בסיום: "אנחנו משתפרים ממשחק למשחק. אמרתי שיש לנו קבוצה טובה גם אחרי הפסדים. יחד עם זאת, צריך לזכור שזה רק גביע הטוטו ולא צריך לצאת מפרופורציות. יש לנו עוד הרבה עבודה. הצהרנו כבר שאנחנו רוצים לזכות בגביע הטוטו וזה בא לידי ביטוי בהרכבים החזקים שהעלנו".

קפטן הפועל רמת גן אלי לוי אמר: "אנחנו צריכים להרים את הראש. אי אפשר לשחק יותר גרוע ממה ששיחקנו, אבל למרות זאת אני עדיין אופטימי וסומך על שלומי דורה והצוות שלו שיעשו את השינוי".

מהלך המשחק

דקה 5: גול! לבקוביץ' בעט כדור ארוך, שהגיע לעומר דמארי שהעביר לבן חיים. האחרון המשיך לגולן, שבעט לקורה ופנימה. שער בכורה בקדנציה השנייה של גולן בקבוצה. 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 25: בראון בעט חזק מ-20 מטר לפינה, לבקוביץ' הדף לקרן.

דקה 42: כדור תועה בהגנת פתח תקוה הגיע לביבישקוב להגיע למצב מסוכן, אך החלוץ התמהמה ובעט לרגליו של לבקוביץ'.

דקה 50: בואנדיה ביצע עבירה קשה על עומר גולן וראה את הכרטיס האדום.

דקה 59: גול! דמארי העמיד את בן חיים במצב של אחד על אחד מול ארקין, החלוץ עבר אותו ומול שער ריק בעט פנימה. 0:3 למכבי פתח תקוה.

דקה 65: נגיעת יד של מגמאדוב בתוך הרחבה הובילה לפנדל. לבקוביץ' הדף את הפנדל של טלקיסקי, הכדור הגיע ללוי שבעט למשקוף.

הרכב מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', אורי אוזן (חגי גולדנברג, 72), מוראד מגמאדוב, ג'ו ביזרה, קובי גנון, יוסי אופיר (ניצן דמארי, 79), סבסטיאן סנסוני, נבויסה מרינקוביץ' (רועי בקל, 70), טל בן-חיים, עומר גולן (מיכאל זנדברג, 62) ועומר דמארי (אלירן דנין, 66).

הרכב הפועל רמת גן: איתי ארקין, חי בן-לולו, אלין טופוזאקוב, פבלו בואנדיה (הורחק, 50), קרלוס צ'קאנה, וובה בראון, אלי לוי, קלאודיו ריברו (עידן סרור, 58), דימיטאר טלקיסקי (עמית קמחזי, 70), אופיר חיים (תמיר פור, 55) וקרום ביבישקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully