וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גומא לא ידע לכבד את ארקדי"

מקורביו של גאידמק מבהירים: "הוא מעדיף למכור את בית"ר למי שיוכל להצעיד אותה קדימה, ועל אחת כמה וכמה שלא לאגייאר"

בצל הגעתו של גומא אגייאר ארצה ודבריו על רצונו לרכוש את בית"ר ירושלים, ולקראת ביקור מתוכנן של ארקדי גאידמק בישראל, מתלהטות הרוחות סביב בית"ר ירושלים. הספונסר לשעבר אומנם רוצה לרכוש את הקבוצה, אלא שהאוליגרך לא מעוניין למכור כרגע, וכפי שמקורביו הגדירו זאת היום "על אחת כמה וכמה שלא לגומא אגייאר".

גאידמק נפגע מהתנהגותו של האמריקאי בשנה שעברה לאחר שהושג הסכם העברת בעלות ביניהם לאחר שאגייאר מתח ביקורת על דרך התנהלותו של גאידמק ועל טוהר כוונותיו. "גומא לא ידע לכבד את ארקדי ואת מאות מיליוני השקלים שהוא נתן לבית"ר, ואחרי ששם 400 אלף דולרים הלך ולכלך עליו בתקשורת למרות שהסכום הוא אפילו לא מאית ממה שארקדי שם בבית"ר".

גאידמק עצמו מבהיר כי ההסכם בין השניים על כך ש-400 אלף הדולרים שתרם אגייאר יהיו לדמי העברה כבר אינו בתוקף היות והדד ליין שלו היה עד תום העונה שעברה. בנוסף, מסבירים בסביבתו, גאידמק שוקל לחזור ולהשקיע בבית"ר ולהיות בעלים של ממש ולא רק על הנייר. "ארקדי מעולם לא הפסיק לאהוב את בית"ר וכעת שהוא שוקל לחזור ולהשתקע בישראל וכחלק מכך גם לחזור ולנהל את הקבוצה", הסבירו מקורביו. "בכל מקרה גם אם בסוף הקבוצה תמכר, ארקדי מעדיף למכור לאדם שיצעיד את המועדון קדימה, והעובדה שאגייאר אושפז בכפייה בבית חולים לחולי נפש לא מצביעה על כך שהוא האדם הנכון".

אגייאר עצמו נפגש מאוחר יותר עם נציגי גאידמק ושמע מהם כי הקבוצה לא עומדת למכירה. אגב, כנגד הקבוצה עדיין עומדים עיקולים, אך בית"ר השיגה הסכם עם הנושים כי תמורת כ-400 אלף דולרים נוספים העיקולים יוסרו, ואין כל מניעה שגאידמק עצמו הוא זה שישלם את הסכום ויסיר את העיקולים.

בתוך כך פנתה הנהלת הקבוצה להתאחדות לכדורגל בבקשה להעביר את משחקה בשבת מול ב"ש לשעה שלא תחלל את השבת. זכיינית השידור צ'רלטון נתנה את הסכמתה, אך עדיין מעוניינת לשדר את המשחק ולכן, אם ההתאחדות תסכים לדחייה, המשחק עשוי לזוז לראשון ולא לשעה מאוחרת יותר בשבת עקב התנגשות בלוח השידורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully