וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז ובנין נפגשו לקראת המשחק מול קרואטיה

20.9.2010 / 12:36

השניים ערכו תכנית עבודה. המאמן נסע לייעץ באקדמיה של מ.ס אשדוד. מעקב אחר שפונגין, נאתכו וברדה צפויים לחזור לסגל

מאמן הנבחרת לואיס פרננדז נחת הבוקר (שני) בישראל וכבר החל לעבוד לקראת המשחק מול קרואטיה, כשנפגש בארבע עיניים עם עוזרו טל בנין, בנוגע לתכנית עבודה לקראת המשחק שעשוי להשפיע על דרכה של נבחרת ישראל בבית. פרננדז חזר הבוקר לישראל לאחר חופשה של כמעט שבועיים בצרפת.

הבוקר, בפגישה במשרדי ההתאחדות, בנין פירט לפרננדז מה התרחש במחזור השלישי של ליגה העל, בזמן היעדרו, והשניים החלו לגבש תכנית עבודה לקראת המשחק הקרוב. מיד לאחר הפגישה נסע פרננדז לפגישה עם אנשי האקדמיה באשדוד, כדי לייעץ בין היתר בנוגע לפעילות האקדמיה ולצפות בה בפעולה. במהלך שהייתו במתקן של המועדון נפגש פרננדז עם הבעלים של הקבוצה הדרומית ג'קי בן זקן וכן עם חיים רביבו. יחד עם פרננדז שהו גם מאמן הכושר חזי נחשוני, הסקאוט מוטי איוניר ומאמן נבחרת הנוער אלי אוחנה.

בנבחרת יש אכזבה מסויימת מכמות הדקות שמקבלים הלגיונרים. טל בן חיים, שנחשב לאחד הלגיונרים הבכירים, שותף העונה רק פעם אחת במדי ווסטהאם, שלומי ארבייטמן לא מרבה לשחק בבלגיה (ממוצע של 32 דקות מאז שהגיע לגנק) ואילו תמיר כהן עדיין לא שותף במדי בולטון. הלגיונרים שהמאמן דווקא מרוצה מהנתונים שלהם הם דודו אוואט (מאיורקה), יוסי בניון (צ'לסי), דקל קינן (בלקפול) ובירם כיאל (סלטיק).

העובדה שגם חלקם לא משחק בממוצע יותר ממחצית, לא משנה לפרננדז משום שהם שומרים על יציבות ועולים מהספסל ובמקביל מתאמנים ברמות גבוהות. המאמן עוקב אחר היכולת של יובל שפונגין שמשחק באומוניה ניקוסיה. כמו כן, הוא צפוי לזמן לסגל את ביברס נאתכו ואליניב ברדה, שחזרו מפציעה.

כזכור, ביום רביעי שעבר חשף המאמן בבלוג האישי שלו כי הוא דחה הצעה לחזור לצרפת ולאמן את העולה החדשה, ארל-אביניון, המדורגת במקום האחרון בטבלה עם אפס נקודות לאחר ששה מחזורים, בעקבות הכוונה לפטר את מאמנה,מישל אסטבן. פרננדז הסביר כי הוא לא יוכל לקחת על עצמו שלושה תפקידים שונים, שכן הוא כבר מכהן במקביל כמאמן הנבחרת ועובד בתחנת רדיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully