וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: למה באמת לא הוחתם מרטינס?

הפועל חיפה טענה שהוא לא עבר בדיקת לב, אבל השחקן גילה שחתימתו מעוכבת בגלל דרישותיו הכספיות. בקבוצה מכחישים

הפועל חיפה החליטה לוותר על שירותיו של החלוץ רודריגו מרטינס. החלוץ, שכבר סיכם עקרונית את תנאיו בקבוצה והגיע לארץ רק כדי לחתום, גילה כי בחיפה מעכבים את חתימתו כביכול בשל סיבות רפואיות, זאת לאחר שבקבוצה האדומה טענו כי מרטינס לא עבר בדיקת אקו לב, אבל נראה שהסיבה בגינה אינה הוחתם היא כספית בלבד.

אחרי שהמאמן ניצן שירזי התעקש להביא את הברזילאי לקבוצה כבר מאז מחנה האימונים שערכה הקבוצה עוד לפני פתיחת העונה ניסה הבעלים של המועדון יואב כץ להגיע עמו להסכם על סכום ריאלי. משהבין כץ שמרטינס אינו מוכן להתפשר, החליט הבעלים לא לסגור את העסקה.

יצוין כי גורמים במועדון האדום מהכרמל טוענים כי לשירזי מתחיל להימאס מן ההתנהלות הכספית של כץ, אולם כרגע הוא אינו מתכוון לעשות דבר בעניין.

עם זאת, במועדון מכחישים בתוקף על כך שמדובר בבעיות כספיות, וטוענים שהשחקן הגיע לארץ כשכבר היה לו סיכום עקרוני על שכרו במועדון. מהפועל חיפה נמסר בתגובה: "מרטינס לא הוחתם מכיוון שכרגע הוא לא נמצא בכושר משחק וייקח זמן רב עד שיוכל לחזור למגרשים ולהשפיע ביכולתו על הקבוצה. המועדון שומר לעצמו את הזכות להחתים זר חמישי נוסף במידה שכזה יימצא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully