וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל אשקלון: 12 מ-12?

האדומים מהכרמל פוגשים את העולה החדשה וינסו לשמור על מאזן מושלם. גרוביישיץ' יפתח, ערן לוי יחפש נקמה מול האקסית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

מתחילת המילניום הנוכחי נפגשו הפועל חיפה והפועל אשקלון שש פעמים בליגה הלאומית. המאזן בין השתיים עומד על שלושה ניצחונות לחיפאים ושניים לאשקלון, אך העולה החדשה עדיין לא ניצחה בקרית אליעזר במסגרת הליגה. ערן לוי, שבשנה שעברה כבש 11 שערי ליגה עבור האדומים מהכרמל, ינסה להכניע אותם מחר.

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

ניצן שירזי מודע לכך שניצחון מחר יכול לתת לו שקט לעוד הרבה זמן בקבוצה ובאסיפת השחקנים אמר: "אנחנו נמצאים במומנטום מצוין. יש פה סגל טוב מאוד שאני מאמין בו. אם נעלה עם אותו רצון ואגרסיביות שהוכחנו במשחקים הראשונים, אין לי ספק שנוכל לצאת עם הנקודות מחר". שירזי יעשה מחר חילוף בודד וכפוי בהתקפה כשהוא מתלבט בין ניקולה גרוביישיץ' לאלון בוזורגי - במקומו של עדן בן בסט. כרגע ישנה עדיפות לגרוביישיץ', אך מכיוון ששירזי לא תירגל הרכב היום, רק מחר הוא יחליט בין השניים. עודד אלקיים החלים מדלקת ריאות, אבל ייעדר אף הוא מחר.

הפועל אשקלון:

באשקלון מודעים היטב לרגישות המפגש בין ערן לוי לאקסית המיתולוגית ובמהלך כל השבוע האחרון ערכו עם השחקן המוכשר שיחות כדי להכינו לפרובקציות מצד חבריו לשעבר או אוהדיו לשעבר. באשקלון ביקשו מלוי להתעלם ולהתרכז במשחק שלו, ולהוכיח להם כי טעו כשויתרו עליו רק באמצעות כיבוש שערים ועזרה לאשקלון להשיג ניצחון שני העונה, דווקא מול האקסית שמוליכה את הטבלה.

עזורי יהנה לראשונה העונה בליגה מרביד גזל, שחתם בתחילת השבוע בקבוצה, ויפתח בהרכב. לעומתו חנן פדידה, מור דהאן ושניר גואטה יעדרו עקב פציעות. לאחר האכזבה מחוסר השליטה במשחק מול בית"ר ירושלים בגביע הטוטו בפתיחת השבוע, צפוי עזורי לחזק את האמצע ולפתוח עם ערן לוי כחלוץ בודד, כשגזל יעבה את חוליית הקישור במקומו של אוסמאן באשירו.

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: ניקולה גרוביישיץ'

בהיעדרו של עדן בסט והעבודה שאשקלון תגיע לצופף מחר את המשחק מול חיפה שפתחה בסערה את הליגה, ניקולה גרוביישיץ יהפוך להיות השחקן שייאלץ מחר לעבוד קשה בחלק הקדמי. אם יצליח, חיפה תוכל תשמור על המאזן המושלם שלה בינתיים.

הפועל אשקלון: רביד גזל

דווקא כשכל העיניים יהיו נשואות אל ערן לוי, יצטרך קשר הרכש החדש לקחת מנהיגות ולהוכיח כי יש מנהיג נוסף בקבוצה. מעלותיו של גזל ידועות היטב לגיא עזורי, ולא לחינם הוא רדף אחריו במשך יותר מקיץ שלם שכלל עליות ומורדות במשא ומתן. מחר גזל יצטרך להוכיח שוב, הפעם לאוהדיו החדשים, כי לא לחינם הוא נשב לאחד מהקשרים האחוריים המוכשרים בארץ, וכי ידע לנווט את כובד המשחק לחלק המגרש של הפועל חיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: טברטקו קאלה, עומר ורד, סביטי ליפנייה, גולן חרמון, אושרי רואש, יוסי דורה, גל אראל, הישאם כיוואן, סשה סטוינוביץ', ניקולה גרוביישיץ'.

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, קובי מוסא, יניב אלול, דרקו לובריץ', אדיר טובול, רביד גזל, זוראב מנטשאשווילי, אמייה טגה, מחמוד עבאס, ערן לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully