וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - קרית שמונה: מכאן אפשר רק לעלות

האדומים רוצים לחתום את המשבר הניהולי והמקצועי עם ניצחון על העולה החדשה. אלא שהסטטיסטיקה דווקא לא לצידם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

ששת המפגשים של קרית שמונה עם הפועל תל אביב מבשרים על מאזן מחמיא למדי: שני ניצחונות, שני הפסדים וצמד משחקים שהסתיימו בתיקו. המפגש האחרון בין רן בן שמעון לאלי גוטמן התקיים במאי 2009, במסגרת המחזור ה-29 בו ניצחו האדומים 1:3, בעוד קרית שמונה הייתה בדרכה לליגה הלאומית. רק משחק אחד בין שתי הקבוצות הסתיים עד כה ללא שערים, המשחק הראשון ביניהן.

נכון להיום, קרית שמונה ניצבת במקום הראשון בליגה בטבלת ניסיונות ההבקעה עם 60 ניסיונות לעומת 43 של הפועל תל אביב, שמאיישת את המקום השישי. קרית שמונה גם ראשונה בליגה באיומים למסגרת עם 26 כאלו. לאדומים יש 18.

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

לאחר שאתמול אלי גוטמן נזף בשחקניו באסיפת הקבוצה ("אני דורש פה רצינות, נגמרו הצחוקים"), החליט היום המאמן שלא לערוך אסיפה נוספת. ביוואן פרנסמן, רומן רוקי ו-וינסנט אניימה איחרו לאימון בשל סגירת כבישים רבים בתל אביב לטובת מירוץ אופניים. בצוות המקצועי קיבלו בהבנה את האיחור והשלושה לא ייענשו.

מעבר לכך, ההרכב שתרגל אתמול באימון גוטמן הוא זה שאמור לפתוח מחר במשחק מול קרית שמונה. המשמעות שערן זהבי יחזור לקישור האחורי ויוסי שבחון יתפוס את עמדת הקשר השמאלי. פרנסמן ימשיך לפתוח על חשבון וואליד באדיר ועומרי קנדה יורכב בעמדת המגן הימני, כשדני בונדר ימתין על הספסל. שי אבוטבול ו-ויקטור מרעי לא יכללו בסגל למשחק. אביחי ידין, שאתמול התאמן באופן חלקי, אמור לעבור ביום ראשון בדיקה בברכו בכדי לדעת ממה נגרמים לו הכאבים בברך.

עירוני קרית שמונה:

בקרית שמונה ערכו ביום שישי את האימון המסכם במגרש האימונים של ראשון לציון, לאחריו השחקנים הלכו לבית המלון כפר המכביה שם ישהו עד למשחק בבלומפילד. רן בן שמעון יאלץ להמשיך להסתדר עם סגל דליל לאור פציעותיהם של ברק בדש, אלעד גבאי אופיר חמו ותומר סוויסה. נקודת האור לעומת זאת מגיעה מהחלוץ הניגרי קיילב אקונגו, שחתם השבוע בקבוצה וישמש כאופציה ההתקפית מהספסל. בן שמעון צפוי להמשיך לתת את הקרדיט ל-11 שפתחו בניצחון על הפועל פתח תקוה, אולם יתכן ששינוי בודד אחד יתרחש בין הקורות כאשר גיא חימוב יועדף על פניו של דני עמוס.

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: יוסי שבחון

גוטמן צפוי לפתוח שוב עם יוסי שבחון בעמדת הקשר השמאלי, כלומר המאמן שוב מהמר על התקפה ובכדי לחזור להצגות ההתקפיות מתחילת העונה, שבחון צריך להיות שוב במיטבו ולהיות האיש שישבור את הגנה הנסוגה שמתכנן רן בן שמעון להציב.

קרית שמונה: אלרואי כהן.

חלוץ הנבחרת הצעירה, שפתח את העונה בצורה מוצלחת עם צמד שערים וצמד בישולים, יצטרך להוכיח שהכישרון שלו יכול לבוא לידי ביטוי לא רק נגד הקבוצות הקטנות, אלא גם מול שחקנים ברמה הגבוהה ביותר בארץ, כמו אלו שמשחקים בהפועל תל אביב.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, ביוואן פרנסמן, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, ערן זהבי, גיל ורמוט, יוסי שבחון, איתי שכטר, בן סהר.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, ברק בכר, יניב לביא, סאלח חסארמה, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט, אלרואי כהן, וויאם עמאשה, זוראן באלדובלייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully