וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - מכבי נתניה: נקודת שבירה

ראובן עטר הכין את שחקניו למלאבסים: "יש להם סף שבירה נמוך". מחפוד: "תהיה מלחמת עולם". קדוסי לא בסגל, דהן בהרכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

במכבי נתניה השתרשה במשך השנים, במודע או שלא במודע, אמונה כי פתח תקוה היא הכבשה השחורה שלהם. בפתח תקוה לא מאמינים בזה, אבל המספרים לא משקרים: 57 ניצחונות ב-116 משחקים, כשב-55 משחקים שאירחה הקבוצה, הסטטיסטיקה עוד יותר בולטת – 34 ניצחונות להפועל, 16 פעמים תיקו ורק חמישה ניצחונות לצהובים. אם שאלתם את עצמכם מתי הושגו שני הניצחונות האחרונים של נתניה בחוץ – הנה התשובה: בעונת 2005/6 ובעונת 1987/8. יחס השערים, אתם שואלים? 36:120. אם זה לא היה עצוב, ראובן עטר בטח היה צוחק.

מפתחות וטקטיקה

הפועל פתח תקוה:

אלי מחפוד הגיע למסקנה שההפסד לבני יהודה נבע מהחילופים שלו, וזה מה שהוא ניסה להעביר לשחקנים באימון המסכם - ההרכב שפתח נגד בני יהודה תורגל, המחליפים שלא עמדו בציפיות יחכו על הספסל. במילים אחרות, רפי דהן (ספג מכה ברגל, אבל ישחק) ואיאד חטובא ממשיכים ב-11, עמירן שקלים וגיא דיין שמתאוששים מפציעות בחוץ. בצד המנטלי, נראה כי הביקור של לואיס פרננדז באימון שנערך ביום חמישי השפיע כנראה לא מעט. במקום לצעוק ולהתעצבן, המאמן עבר לדבר על אמונה, בדומה לסלוגן שמלווה את הצרפתי. בצד הטקטי, המאמן חוזר על אותם הוראות באימונים – הגנה, הגנה, הגנה.

"צריך לשחק חזק בהגנה, תהיו אגרסיביים, תרוצו ותילחמו. יש מחר מלחמת עולם, משחק על שש נקודות. מזמן כבר לא ניצחנו, חייבים להשיג ניצחון אחד", היה המסר שהעביר לשחקנים, לאחר הוידאו שהועבר על היריבה. "נתניה קבוצה טכנית ומסוכנת בהתקפה ובהגנה אגרסיבית, אך פחות יעילה. תיזהרו מחן עזרא". אוהד קדוסי הודיע כי הוא לא מסוגל להתאמן ומחפוד הוציא אותו מהסגל. הוא מצטרף לגיא דיין, אייל שן וויליאם אמאמו הפצועים.

מכבי נתניה:

התבוסה למכבי תל אביב בגביע הטוטו הרסה במעט למכבי נתניה את המומנטום החיובי, אבל המאמן ראובן עטר פחות מודאג. "זה מפעל שונה ואני בטוח שבליגה נמשיך מהיכן שהפסקנו ללא קשר לתוצאה בגביע הטוטו", הבטיח לקראת המפגש. בנתניה עברו על קלטת המשחק של הפועל פתח תקוה מול בני יהודה בשני והסיקו מסקנות יחד עם השחקנים. "יש להם חלק התקפי מאוד מוכשר שצריך להיזהר ממנו, אך סף השבירה שלהם נמוך מאוד. אם נשתלט על המשחק מתחילתו ננצח". עטר, שנתן לחלק משחקניו מנוחה בגביע הטוטו, יחזור להרכב מלא מחר פרט למריאנו קאפורלה הפצוע, אותו ימשיך להחליף עמרי בן הרוש.

יעמדו למבחן

הפועל פתח תקוה: גיא צרפתי

עוד לפני שהגיע לפתח תקוה, גיא צרפתי הוכיח בקריית שמונה שהוא מסוגל לקחת את המשחק עליו כשצריכים אותו. מלך הבישולים שהעלה את הקבוצה במו רגליו לליגת העל, יודע שהחזרה שלו להרכב צריכה להניב גם תוצאות, אחרת הקבוצה שלו תיכנס למשבר גדול. אחרי שהוביל בעבר את צעירי נתניה למקום הרביעי, בפני צרפתי עומד מבחן דומה - להכניס את הצעירים של פתח תקוה לקצב של ליגת העל, להסביר לויסה שהוא מסוגל ליותר ולהשיג ניצחון על הקבוצה שבה גילה את עצמו מחדש. אם כל זה יתנקז לראש של דודו ביטון, הוא כבר יידע לעשות מזה שערים. יאללה, מוטיבציה.

מכבי נתניה: קובי דג'אני

מול קבוצתו לשעבר, ממנה נזרק בינואר אשתקד, יאלץ דג'אני להוכיח את עצמו מחדש. הקשר המצטיין הוא הברומטר של מכבי נתניה מתחילת העונה, ולאחר שיצא בגביע הטוטו מול מכבי תל אביב הקבוצה התפרקה וספגה שלושה שערים מהירים. דג'אני ייאלץ לשמור על יציבות ולא להיגרר לפרובקציות שיזכירו לאנשי פתח תקוה למה ויתרו עליו בשנה שעברה, לאחר שהיה מעורב בקטטה במהלך אימון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הרכבים משוערים

הפוטל פתח תקוה: שניר דורי; עמנואל מתיאס, דניאל אדו, גל כהן, איאד חטובא; ג'ונתן אסוס, רפי דהן, גיא צרפתי, ישראל זגורי, ג'וניור ויסה; דודו ביטון.

הרכב מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, ליאוניד קרופניק, עומרי בן הרוש, טל מעבי, קובי דג'אני, מאור אסור, חן עזרא, דלה ימפולסקי, פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully