וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - מכבי פ"ת: המגזר מתחמם

חיים לוי זועם על ההנהלה ועל חרושת השמועות: "רוצים לפטר אותי? תגידו לי בפנים". המלאבסים לא יבצעו שינויים בהרכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

במרץ 2009 נפתח עידן חדש ביחסי מכבי פתח תקווה עם דוחה. לראשונה מאז ששבה לליגת העל בעונת 2007/2008, סכנין הפסידה ללוזונים. זה הלך קשה, במשחק רב שערים (3:4 דרמטי), אבל גם לולא הניצחון הזה אפשר להבין מדוע בקבוצה של פרדי דוד שונאים את דוחה. עד המפגש הזה, סכנין ניצחה בכל שלושת המפגשים שנערכו באצטדיון שלה (2:0, 2:1, 1:0). אבל ללוזונים יש גם פרס ניחומים: אם לשפוט לפי המפגש האחרון, לשלושת שחקני ההתקפה שלהם יש הרבה מה למכור. טל בן חיים כבש אז צמד, דמארי ומרינקוביץ' השלימו. הפעם הם רוצים משחק שרק יעבור בלי התקף לב. 0:1 קטן ודוד חוזר הביתה בכרכרה. לירן כהן, ששיחק במדי מכבי פתח תקוה כבר הספיק לכבוש שער נגד האקסית ומחר הוא ינסה לעשות זאת שוב.

מפתחות וטקטיקה

בני סכנין:

לאחר פרסומים בכלי התקשורת על כך שסכנין מעוניינת לפטר את חיים לוי, המאמן לא נשאר חייב והיום באסיפת הקבוצה אמר להנהלה: "אני לא פראייר של אף אחד. אם אתם רוצים לפטר אותי תהיו גברים ותגידו לי את זה בפנים. כמו שאתם דורשים כבוד גם אני מבקש את אותו הדבר. אל תלכו לתקשורת". אגב, ללוי אין סעיף פיצויים בחוזהו, אם כי ההנהלה הבטיחה לו ערב העונה כי יישאר בקבוצה לפחות עד המחזור ה-12.

לשחקניו אמר לוי: "אני מאמין בכם. תוכיחו לי מחר על המגרש שאתם גברים. יש לי הרגשה טובה למשחק". לגבי ההרכב לוי עדיין מתלבט בין דריאן מאטיץ', באסם גנאים והחלוץ הצעיר עובדה זיבדאת. אם אכן יעדיף את זיבדאת על אחד משני הקשרים, אחמד קאסום יתופקד בקישור. טל חן, שעדיין מחלים ממחלה, לא יפתח בהרכב מחר ואת מקומו יתפוס חיים בנון שהצטיין באמצע השבוע מול הפועל תל אביב בגביע הטוטו. יניב לוזון ולירן כהן, שגם הם לא כשירים עדיין במאת האחוזים, אמורים לקבל דקות מהספסל מחר.

מכבי פתח תקוה:

פרדי דוד הפתיע באסיפה המסכמת, כשבחר להקרין לשחקנים קלטות ממשחקי ברצלונה נגד פנתנאייקוס, מנצ'סטר מול גלאזגו וריאל מול אייאקס. הקבוצה למדה עמידה טקטית ולחץ בשטח היריב מהגדולות. "ככה אני רוצה שתשחקו", אמר להם המאמן. שחקן בקבוצה אמר: "זה מלמד כמה הוא מאמן מקצועי ומדוקדק. גם אחרי ניצחון הוא בחר להוריד אותנו לקרקע, למרות שהניצחון על רמת גן היה לטעמי המשחק הכי גדול שלנו מאז תחילת העונה שעברה". המאמן שוחח עם השחקנים על הטעויות שנעשו במשחק מול בית"ר ירושלים והקרין קלטת מהמשחק של סכנין מול מכבי תל אביב. הבלם תומר אלבז חזר למגרשים, אבל בעיות בצבא מנעו ממנו להגיע לאימונים ועד קיבל מהמאמן שלו "פס", עד יום ראשון.

יעמוד למבחן

בני סכנין: חמד גנאים

לאור היכולת החלשה של חלוצי סכנין ועם המאזן הכי גרוע בינתיים בליגה יחד עם בני יהודה (שער זכות אחד), הקבוצה תהיה חייבת את חמד גנאיים במיטבו. הקשר המחונן אמור להיות האיש שיוציא לפועל את התקפת המארחת, ואם היא רוצה לשפר את מאזן השערים, גנאים חייב להיות במיטבו.

מכבי פתח תקוה: עומר גולן

המבחן הטוב ביותר עבור עומר גולן היה תמיד המבחן הכמותי. כשהוא חורר רשתות, אמרו שהוא צריך לפתוח בנבחרת. כשהוא לא פגע, אמרו עליו שהוא שחקן ליגה בינוני שמתקדם בזכות הלוזונים. המשחק האחרון בגביע הטוטו הזכיר לנו שוב את עומר גולן הישן והטוב – שחקן שמסוגל לכבוש שערים מכל מצב, חלוץ רחבה שאסור לתת לו לקבל את הכדור מול בלם ושוער או לנגוח מתוך ה-16. אם לואיס פרננדז התעניין בתפוקה שלו השבוע, אז מי אנחנו שנגרום לכם להאמין שהוא בדרך חזרה לנבחרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבים משוערים

בני סכנין: מאיר כהן, עלא אבו סאלח, פטי יא יא, חיים בנון, מהראן אבו ריא, חאלד חלאיילה, נסטיה צ'ה, באסם גנאים, דריאן מאטיץ' (עובדה זיבדאת), חמד גנאים, אחמד קאסום.

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'; אורי אוזן, מוראד מגמאדוב, ג'ו ביזרה, קובי גנון; יוסי אופיר, סבסטיאן סנסוני, נבויסה מרינקוביץ', טל בן-חיים; עומר גולן, עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully