וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן: "בשבוע האחרון יש שינוי ברצון השחקנים"

דור בלך

19.9.2010 / 23:06

מאמן בית"ר ירושלים היה מרוצה מה-1:3 על הפועל אשקלון בגביע הטוטו: "אנחנו חיים על תוצאות". עזורי: "שיחקנו רך מדי"

זה לא הלך יפה או חלק במיוחד, אבל בית"ר ירושלים רשמה הערב (ראשון) ניצחון בכורה בכל המסגרות, כשגברה בביתה 1:3 על הפועל אשקלון במסגרת גביע הטוטו. עמית בן שושן, דן אייבינדר וסרג' איילי הבקיעו לירושלמים, שקיבלו בחזרה את כריסטיאן אלברז, שחתם בקבוצה בשבוע שעבר ושיחק לראשונה בשורותיה מאז השנה שעברה. אדם נוסף ששב הערב לטדי היה גומא אגייאר, שצפה במשחק מהיציע, וגם הוא בוודאי מייחל כי מעתה והלאה, בית"ר תמצא נצחונות גם במסגרת הליגה.

אייבינדר הקדיש את השער לשמעון גרשון

"גם כשניצחנו במשחק אימון אמרתי שאני אוהב לנצח, אז בטח בגביע הטוטו", אמר מאמן בית"ר, אורי מלמיליאן, עם תום ניצחון הבכורה שלו בקבוצה. "אנחנו מתכוננים למשחק של שבת ולא נהיה שאננים בגלל הניצחון היום. זה מוסיף לביטחון של השחקנים. אנחנו יודעים מה זה בית"ר ירושלים, רוצים פה תוצאות. מבחינתי המשחק הזה נגמר". המאמן נשאל האם קבוצתו תוכל להמשיך במומנטום הזה גם במשחקים הבאים, והשיב: "בשבוע האחרון יש שינוי ברצון של השחקנים, אבל רצון זה לא מספיק, כדורגל זה תוצאות. אנחנו חיים על תוצאות. נכון, ניצחנו, אבל אנחנו מחכים למשחק של שבת".

דן אייבינדר, שפתח בהרכב ואף כבש את השער השני לזכות בית"ר, היה מאושר בסיום. "עשינו את חשבון הנפש שלנו ביום כיפור וכנראה שזה עבד כי הנה, הגיע הניצחון הראשון", תלה הקשר הצעיר את הניצחון בגורמים בכירים יותר מהשחקנים או המאמן. "נמשיך לעבוד קשה כל השבוע ואני מאמין שבשבת נזכה גם לניצחון בכורה בליגה". אייבנדר גם סיפר כי את השער שכבש הקדיש לשמעון גרשון, שפרש בשבוע שעבר ממשחק עקב בעייה בליבו. "הוא לקח אותי תחת חסותו בשלוש השנים שלי בבוגרים, הוא לימד אותי הכול, אני מאוד אוהב אותו ומאחל לו את כל הטוב שבעולם", סיפר בסיום.

מנגד, באשקלון ידעו כי לא הגיעו להם נקודות הערב. "המשחק שלנו היה רך מדי", הודה גיא עזורי, שנשאר עדיין ללא ניצחון במפעל. "נתנו לבית"ר לשלוט ולייצר מצבים כל הזמן. בדיוק כמו שלוקח לקבוצות הגדולות להתחבר, גם לנו ייקח. אני יודע שבליגה אין הרבה זמן לדברים הללו, אבל אנחנו נמשיך לעבוד קשה ונעשה את המקסימום כדי לצאת עם נקודות מהמשחק מול הפועל חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully