וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי ת"א ניצחה את טורוב 69:75

19.9.2010 / 22:39

הצהובים לא נראו טוב שלושה רבעים, אך התעוררו בסיום ועלו לגמר הטורניר. בלאט: "בהגנה שמרנו מצוין, ההתקפה לא שטפה"

לאחר קיץ סוער בו הגיע מאמן חדש למועדון, ושלל שחקנים מעניינים, חלקם חדשים, חלקם עם היסטוריה עשירה בצד הצהוב, ערכה הערב (ראשון) מכבי תל אביב את משחק האימון הראשונה שלה לעונה, כשפגשה את קבוצת טורוב הפולנית, במסגרת חצי גמר טורניר ורוצלאב. הצהובים נראו, כצפוי, חסרי תיאום ומעט חלודים, אבל התעוררות ברבע האחרון של שחקניו החדשים של בלאט הובילו אותם לניצחון 69:75. במשחק המוקדם גברה פרוקום גדיניה על ריטאס וילנה 74:77, והיא תפגוש את הישראלים בגמר.

החמישייה הצהובה שעלתה לראשונה העונה כללה את דורון פרקינס, צ'אק אידסון, טל בורשטיין, ליאור אליהו וסופוקליס שחורציאניטיס. דווקא טורוב עלתה ליתרון 0:7 מהיר אך מכבי הצליחה לצמק ל-11:9. בלאט החל לשתף שחקנים רבים, כשג'רמי פארגו נכנס לעניינים מוקדם, אבל הפולנים ירדו ביתרון 15:20 בתום הרבע הראשון. טורוב המשיכה לא להתחשב בקבוצתו של בלאט, ונהנתה מיכולת טובה מחוץ לקשת, שהעלתה אותה ליתרון 9, אבל דקות טובות של אידסון, וסל עם הבאזר של פארגו הורידו את הצהובים בפיגור מינימלי, 33:29 במחצית.

פארגו המשיך להיות פעיל גם בפתיחת המחצית השניה, והוריד את הפער של הפולנים ל-2 בלבד, אבל טורוב ניצלה קיפאון התקפי של שאר השחקנים בצהוב ועלתה ליתרון 36:44. בלאט שלח את שחורציאניטיס במקומו של יניב גרין, והיווני גמל לו והוריד ל-5 בלבד, אבל הפולנים שוב ברחו, לפני שפניני בשלשה גדולה קבע פיגור 55:47 בסיום הרבע השלישי.

בלות'נטאל נכנס לפעולה בפתיחת הרבע האחרון, ושלשה שלו הורידה ל-60:58. פרקינס גם הוא מצא נקודות, ומכבי הוליכה לראשונה במשחק, 63:66, 3 דקות לסיום. משם והלאה המומנטום היה לצידם של הישראלים, שהציגו הגנה יציבה יותר, והבטיחו לעצמם ניצחון ראשון לעונה.

ג'רמי פארגו הוליך את קלעי מכבי תל אביב עם 17 נקודות, דייויד בלות'נטאל סייע לו עם 12, ריצ'ארד הנדריקס קלע 11, דורון פרקינס וסופוקוליס שחורציאניטיס קלעו 9 נקודות כל אחד, צ'אק אידסון 6, גיא פניני 5, ליאור אליהו, יניב גרין וטל בורשטיין קלעו 2 נקודות כל אחד.

בלאט: "בחלקים רבים היה לנו קשה, וטוב שכך"

מאמן מכבי דייויד בלאט אמר בסיום: "בתור ניסוי כלים ראשון זה היה בסדר גמור. חילקנו דקות בין השחקנים, ניסינו הרכבים ותרגילים שונים. בחלקים רבים של המשחק היה לנו קשה וטוב שכך, המשחקים האלה נועדו לתרגול ושיפור, אבל נתנו רבע רביעי גדול וניצחנו בצדק.

"בהגנה שמרנו פשוט מצוין, ההתקפה עדיין לא שוטפת אבל גם זה יגיע. החטאנו המון זריקות עונשין מה שלא צריך לקרות, יכול להיות שבגלל ההתרגשות והעייפות מהאימונים. מחר מצפה לנו משחק עוד יותר קשה, מול פרוקום, שרצה ומתאמנת כבר הרבה זמן, אבל כל משחק כזה רק מקדם את הקבוצה שלנו ואנחנו מרוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully