וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע: "מלצר היה בכמה רמות מעליי"

19.9.2010 / 16:18

דודי סלע נכנע ללא תנאי לאוסטרי ואמר: "הוא שחקן מעולה, אבל זה היה יכול להיגמר אחרת". מלצר: "התעלמתי מהאווירה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

יורגן מלצר גבר היום (ראשון) 4:6, 0:6, 3:6 על דודי סלע כדי להשוות את ההתמודדות בין ישראל לאוסטריה ל-2:2. הטניסאי המדורג 13 בעולם אמנם נכנע אתמול במשחק הזוגות, אבל בסופו של יום עשה את העבודה שלו עם שני ניצחונות במשחקי היחידים שלו.

"הסוף שלי היה קטסטרופה"

"שיחקתי טוב מאוד כל המשחק", אמר סלע במסיבת העיתונאים, לאחר שבסיום המשחק נראה עצבני וסירב להתראיין, "במערכה השנייה לא שיחקתי טוב בשני משחקונים. בכל הנקודות החשובות הוא לא השאיר לי צ'אנס. לא הכנסתי סרב ראשון, הוא היה בכמה רמות יותר טוב ממני. הוא שיחק הרבה יותר טוב ממני. במערכה השנייה לא התחלתי טוב, הוא שבר אותי ומכאן אני לא חושב ששיחקתי רע".

למרות התוצאה, סלע אמר כי הוא אינו מאמין שאלו הפערים בינו לבין מלצר. "אני לא חושב שאלה הבדלי הרמות בינינו. אם הייתי משחק ברמה הכי גבוהה, אז זה היה אחרת. רואים שהוא שחקן מעולה. ביום אחר זה היה יכול להיגמר אחרת". על המשחק החמישי והקובע במפגש, אמר: "אני מאמין בהראל, ברגעים האלה הוא מתעלה על עצמו".

סלע נשאל על השפעת הקהל במשחק שלו, ואמר: "כשאני משחק פה בדייויס, אני לא רוצה לאכזב אף אחד ואני לא הולך על הכדורים שאני רגיל אליהם. אני לא משחק חופשי. הקהל משפיע לפעמים לטובה כשאתה מנצח נקודה אחרי נקודה בזכות הקהל. למלצר זה לא קרה היום". לסיכום הוסיף סלע: "לא שיחקתי הכי גרוע, שיחקתי בסדר. הסוף שלי היה קטסטרופה, אבל חוץ מזה הייתי בסדר. הוא שיחק מדהים, לא נתן לי שום הזדמנות. הוא שחקן טוב".

"דודי היה מוגבל היום"

מלצר אמר בסיום: "דודי היה מוגבל היום, זה לא נעים להפסיד 6:0 בבית, אבל אני שיחקתי עם ביטחון וצברתי אותו אחרי כמה משחקונים. ידעתי מה לעשות עד הנקודה האחרונה, שיחקתי טוב מאוד. למרות הנסיבות, שיחקתי טוב ולא משנה מה היה מסביב, וזה מה שהיה חשוב בסופו של דבר".

לגבי הסיכויים לסיים את המפגש עם ניצחון, אמר האוסטרי: "לצערי הרב הפסדנו את משחק הזוגות, אבל לשם כך יש חמישה משחקים. יש לנו סיכוי טוב לנצח. זה היופי במשחקי גביע הדייויס". מבחינה אישית, הוסיף מלצר: "קשה להגיד אם זה היה משחק הדייויס הכי טוב שלי, אבל בהתחשב בנסיבות זה בהחלט היה אחד הטובים שבהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully