וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - קרית שמונה: שחרור אחרי יום כיפור

שירזי צפוי לשתף שחקני ספסל במשחק גביע הטוטו (18:00), קיילב אקוונוגו מתקרב לקרית שמונה. אופיר חמו הפצוע ייעדר

הפועל חיפה ערכה היום (ראשון) אימון בודד ויחיד לקראת המשחק מחר מול עירוני קרית שמונה (שני, 18:00). עקב יום הכיפורים, בחר המאמן ניצן שירזי לא להעמיס על שחקניו והעביר אימון קליל יחסית בלי תרגול של ההרכב. מי שבטוח לא יוכל לשחק הוא סאשה סטוינוביץ, שלא אמור ליטול חלק במשחק מחר והחלוץ רודריגו מרטינס שרק מחר צפוי לעבור בדיקת לב נוספת, לאחר שנכשל באחת כזו ביום חמישי.

אם אכן יעבור החלוץ הברזילאי מחר את הבדיקה הוא אמור להיכלל בסגל כבר במשחק הליגה הקרוב. אם לא יעבור, לא יוחתם בחיפה. גם עודד אלקיים הסובל מדלקת ריאות ומאושפז בבית החולים ייעדר מחר מהמשחק. מעבר לשלושה ולמרות המשחק שיכול להבטיח לחיפה ההעפלה לשלב הבא נראה ששירזי ייתן מחר לשחקנים שלא משחקים בהרכב הרגיל לפתוח ויעשה רוטציות במחציות בין שחקני ההרכב הקבועים למחליפים.

הרכב משוער: גד עמוס, עומר ורד, סביטי ליפנייה, אור לגרסי, איל טרטצקי, עידן ויצמן, אושרי רואש, רן אבוקרט, הישאם כיוואן, אמיר אבוניל, ניקולה גרוביישיץ'.

חמו עשוי להחמיץ את הפועל ת"א

חלוץ הפועל נצרת עילית, קיילב אקוונוגו (22), מתקרב לעירוני קרית שמונה. במועדון הגישו בקשה מיוחדת להתאחדות לרשום את הניגרי למרות שחלון ההעברות כבר נסגר. תנאיו הכספיים של החלוץ נסגרו ובקרית שמונה מאמינים שהתשובה שתתקבל מההתאחדות תהיה חיובית. אקוונוגו יהיה הזר הרביעי בקריה אחרי וויליאם נג'ובו, בריאן חריסיסיץ' וזוראן בלדובלייב.

בעירוני קרית שמונה מקווים לקחת נקודות מהמשחק מול הפועל חיפה במסגרת המחזור הרביעי של גביע הטוטו מה שיגביר את סיכוייה של הקבוצה לעלות לשלב הבא במפעל. כשנותרו שלושה משחקים, לקבוצה של רן בן שמעון חמש נקודות, כשלקבוצה ניצחון על הפועל עכו ושתי תוצאות תיקו מול מכבי והפועל חיפה.

קשר הקבוצה אופיר חמו שסובל ממתיחה, ייעדר מהמשחק. נכון לעכשיו ועל פי קצב ההתקדמות, חמו, שנעדר מסגל הקבוצה בניצחון על הפועל פתח תקוה לפני כשבוע בליגה, נמצא אף בספק לשוב לסגל לקראת המשחק החשוב של הקבוצה מול הפועל תל אביב במחזור הרביעי בליגה. בקבוצה יעשו מאמצים רבים להכשירו שכן לקשר חלק חשוב בסגל הקבוצה, בפרט לאחר שפתח את העונה בצורה מצוינת עם שער בניצחון 0:2 על בני סכנין ולאור העובדה כי גם ברק בדש, אלעד גבאי ותומר סוויסה נעדרים בשל פציעות.

הנבחן הברזילאי של הקבוצה, גילרמה ויישמייר, הזדמנות אחרונה להרשים את בן שמעון. שחקנים בקבוצה העידו בשבוע האחרון כי הברזילאי הציג עד כה יכולת חלשה באימונים ולא נראה שחקן המתאים לליגת העל שיכול לתרום לקבוצה.

הרכב משוער: דני עמוס, אורי שטרית, יניב לביא, סאלח חסארמה, ברק בכר, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט, אלרואי כהן, וויאם עמאשה, זוראן בלדובלייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully