וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - מכבי חיפה: רפאלוב יפתח כקפטן

הקבוצה של אלי כהן, עם סיכוי קלוש לעלות לרבע, מארחת את המוליכה (ב', 19:00). אלישע לוי: "אני רוצה לשחק חזק וללחוץ"

הפועל עכו ממשיכה בהכנותיה לקראת משחקה במסגרת המחזור הרביעי של גביע הטוטו מול מכבי חיפה (שני, 19:00) באצטדיון גרין. בקבוצה של אלי כהן יודעים כי הסיכויים לעבור לשלב הבא קלושים, לאור העובדה כי הם עדיין לא השיגו נקודה אחת לרפואה במפעל.

"אין לנו הרבה סיכוי לעבור שלב, ממש סיכוי קלוש, רק אם ננצח את שלושת המשחקים שנותרו, אבל נבוא ברצינות למשחק", אמר מגן הקבוצה שמעון הרוש לקראת המשחק. "מבחינתנו זה עוד משחק שיעזור לנו להתחבר לקראת הליגה, סוג של משחק הכנה לקראת הפועל רמת גן ביום שבת, ואנחנו מקווים להמשיך במגמת ההשתפרות שלנו ולא להפסיד".

הקשר מהראן ראדי, שהצטרף השבוע לקבוצה, צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במדיה וכפי הנראה ישחק מחצית אחת. לראדי עדיין אין כושר ל-90 דקות, ועל כן גם מול הפועל רמת גן הוא עדיין לא צפוי לפתוח. צמד הבלמים, איציק כהן וגבע ברקאי, ייעדרו מהמשחק בשל פציעות, על אף שכהן חזר להתאמן.

ברקאי סובל מדלקת בגיד וכהן ממתיחה. עקב כך צפוי המאמן אלי כהן לפתוח במרכז ההגנה עם פידליס דמקאו ואלי ארליך, כשבמידה שיחליט להמשיך במערך שלושת הבלמים אותו העלה במשחק התיקו בליגה מול הפועל תל אביב, הוא יצרף את ליעד אלמליח לחוליה האחורית.

הרכב משוער: דודו גורש (טארק נאטור), רן קוז'וך, פידליס דימקאו, אלי ארליך, נאסר חנא, ליעד אלמליח, שחר סימנטוב, איברהים עבדול ראזאק, ניקולאס פלצ'וק, רועי דיין, אושרי גיטא.

מכבי חיפה: טוואטחה יפתח כמגן שמאלי

מאמן מכבי חיפה אלישע לוי תרגל את ההרכב באימון המסכם לקראת המשחק מול הפועל עכו, בו ישמש ליאור רפאלוב כקפטן. על פי האימון שנערך הבוקר (ראשון), טאלב טוואטחה יפתח בעמדת המגן השמאלי במקום מסיללה. ג'ון קולמה ימשיך לתפקד כקשר אחורי יחיד.

למאמן ישנה התלבטות אם לפתוח עם תומר חמד בהתקפה או לצרף קשר אחורי נוסף, אבל לאור העובדה שחמד קיבל בהמשך האימון את גופיית ההרכב, כנראה שיפתח. "אני רוצה לשחק חזק וללחוץ. פחות או יותר, זה ההרכב שאיתו צריך להתכונן למשחק מול בני יהודה", אמר לוי לשחקנים.

הקבוצה הירוקה נמצאת כרגע בעמדת זינוק מצוינת להעפיל לשלב רבע הגמר של המפעל, כאשר לאחר שלושה מחזורים היא עדיין ללא הפסד ועם שבע נקודות מוליכת את הבית.

הרכב משוער: אמיר אדרי; עלי עוסמאן, שי מימון, איגנסיו קאנוטו, טאלב טוואטחה; ג'ון קולמה, עידן ורד, ליאור רפאלוב, מוחמד גדיר, ולדימיר דבאלישווילי, אדריאן סילבה (תומר חמד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully