וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: סיכום השבוע במכללות

אריאל גרייזס

19.9.2010 / 14:09

סטנפורד ואורגון רוצחות, אינגראם חוזר לעניינים, למישיגן עלה השתן לראש וג'ייק לוקר עושה בושות. אריאל גרייזס מסכם

הטוב

- סטנפורד ואורגון ממשיכות לרוץ קדימה ונראות כמו המועמדות הטובות ביותר לכתר הפאק 10, כשקשה לראות מי יעצור אותן. סטנפורד פירקה את וויק פורסט 24:68, בעוד אורגון לא התחשבה ביריבתה למדינה, פורטלנד סטייט, והרגה אותה עם 0:69 משפיל, שכללו 528 יארד על הקרקע.

- בכלל, זה היה ערב מצוין לפאק 10. אריזונה ניצחה את המדורגת 9, איווה 27:34 בעזרת ט"ד מאוחר של ניק פולק לוויליאם רייט. USC ניצחה את מינסוטה 21:32 למרות שני אינטרספשנס למאט ברקלי ו-UCLA פירקה את יוסטון המדורגת 13:31 והרסה לה את שאיפות העונה הבלתי מנוצחת.

- מארק אינגרם חזר והכל נראה טוב שוב באלבמה, עם 150 יארד ושני ט"ד בניצחון הקל 13:62 על דיוק. הוא עוד מסוגל לחזור לתמונת ההייזמן אם ימשיך בקצב הזה.

- טקסס הגיעה למבחן קשה מול טקסס טק ויצאה כשידה על העליונה עם 14:24למרות שלושה אינטרספשנס של גארט גילברט, שגם מסר ל-2 ט"ד ו-227 יארד.

- הניצחון הגדול של אתמול שייך למישיגן סטייט, שהשלימה סוויפ של הקבוצות ממישיגן על האייריש, כשהיא עושה זאת בסטייל. לאחר ששתי הקבוצות הלכו להארכה בשיוויון 28, נוטרדאם שמה רק פילד גול והיה נראה שהמשחק יילך להארכה שניה כשגם הספרטאנס התייצבו לבעיטה משלהם מ-46 יארד, אלא שאז ההולדר אהרון בייטס לקח את הכדור ומסר אותו לצ'רלי גאנט לט"ד ארוך והספרטאנס ניצחו 31:34.

- ארקנסו ממשיכה להוכיח שהיא הולכת להיות כוח ב-SEC השנה, עם ניצחון על הבולדוגס של ג'ורג'יה 24:31 כשהק"ב של הרייזורבאקס, ריאן מאלט, מככב עם 380 יארד באוויר ושלושה ט"ד.

הרע

- אוקלהומה לא היתה אמורה להתקשות במיוחד מול קבוצה בינונית כמו אייר פורס, אבל ניצחה בקושי 24:27, כשהסונרס לא מצליחים לעצור את הריצה של הפאלקונס, שסיימו עם 351 יארד על הקרקע. דימרקו מורי היה כרגיל המוציא לפועל העיקרי של הסונרס כשרץ ל-148 יארד ושלושה ט"ד, אבל מול קבוצות ביג 12 רציניות זה לא בטוח יספיק.

- השתן כנראה עלה לשחקני מישיגן לראש, כי אחרת קשה להסביר איך הם מצליחים אך בקושי לנצח קבוצה חלשה כמו יו-מאס 37:42. דנארד רובינסון התעורר בחצי השני ודהר ל-104 יארד וט"ד על הקרקע, כשאת מירב הנזק הוא עושה באוויר עם 10 מ-14 ל-241 יארד ושני ט"ד, אבל ההגנה החלשה של הוולברינס חייבת לעורר תהיות באן ארבור.

- כמה פעמים פלורידה עוד יופיעו פה אחרי ניצחונות? עם ביצועים כמו שלהם, לא בטוח שעוד הרבה. ניצחון 17:31 על טנסי התקבל בברכה בגיינסוויל, אבל היכולת ממש לא מזכירה את קבוצות האליפות של טיבו, ורק מהלך של פייק פאנט שהניב ט"ד ארוך הצליח להכניס אנרגיה בחניכיו של מאייר וניצחון שלישי רצוף על היריבה המיתולוגית, שנמצאת עכשיו באחת התקופות הגרועות שלה.

המכוער

- קבוצת פאק 10 שלא כל כך הצליחה אתמול היא וושינגטון המאכזבת, שהפסידה לנברסקה 56:21. ההאסקרס נראים כל שבוע טוב יותר באמצעות, כרגיל יש לומר, טיילור מרטינז, שרץ לשלושה ט"ד ומסר לעוד אחד. אבל הסיפור הגדול של המשחק הוא ג'ייק לוקר, הק"ב של ההאסקיז שבתחילת השנה דיברו עליו כמועמד להייזמן ובחירת דראפט גבוהה אבל כרגע בעיקר עושה צחוק מעצמו עם ביצוע מרשים של 4 מ-20 ושני אינטרספשנס מביכים. עכשיו – זה מכוער.

צל"ש

- התחבטתי רבות האם הקרב השקול שהסן דווילס שלי נתנו למדורגת מוויסקונסין שווה צל"ש, במיוחד כשאתה מפסיד משחק על אקסטרה פוינט שנחסם, 4 דקות לסיום 20-19. אבל אני אתן לאריזונה סטייט להנות מהספק, כי בשנים קודמות היינו חוזרים מכאלו משחקים עם 30 הפרש בראש, ולכן בהחלט יש סיבה להיות מעודדים. במחזור הבא מגיעים אלינו אורגון הלוהטים וזה הזמן להוכיח שלא היה מדובר בהצלחה מקרית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully