וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: 20 ניצחונות לסי. סי. סבאת'יה

19.9.2010 / 9:55

לראשונה בקריירה הגיע זוכה הסיי יאנג מ-2007 ל-20 ניצחונות בעונה ב-3:11 על בולטימור, היאנקיז עדיין בראש ה-AL מזרח

לסי. סי. סבאת'יה, המגיש של ניו יורק יאנקיז, יש קריירה עניפה ושמנה, והלילה (בין שבת לראשון) הוסיף לרזומה העשיר שלו הישג נוסף - עונה של 20 ניצחונות. סבאת'יה, זוכה הסיי יאנג ב-2007, הגיש שבעה אינינגים, הוציא בסטרייקאאוט ארבעה חובטים ורשם את ה-W הנכסף ב-3:11 של היאנקיז בבולטימור. הפסים מובילים את ה-AL מזרח בחצי משחק על פני טמפה ביי, שניצחה באינינג העשירי את לוס אנג'לס איינג'לס 3:4.

ב-AL מרכז, מינסוטה הגדילה את הפער משיקגו וייט סוקס לעשרה משחקים ותזכה בוודאות בראשות הבית, לאחר שניצחה את אוקלנד 2:4 והגרביים הפסידו לדטרויט 6:3. גם לטקסס מה-AL מערב יתרון של עשרה משחקים על אוקלנד, והיא תמשיך לשחק באוקטובר.

NL מזרח: פילדלפיה גברה על וושינגטון 2:5, אטלנטה ניצחה בניו יורק את המטס 2:4 והפער נשמר על שלושה משחקים לזכות הפיליז. במרכז, סינסינטי לא התקשתה ב-1:11 ביוסטון, סט. לואיס הפסידה באינינג התשיעי 8:4 לסן דייגו והסיפור די סגור, כשלרדס יתרון בן שבעה משחקים עם 13 משחקים בקופה.

ה-NL מערב ממשיך להיות מרתק מתמיד. הפאדרס, כאמור, ניצחו וחזרו להוליך את הבית בעקבות ההפסד של סן פרנסיסקו למילווקי, 1:2. הפער בין השתיים עומד על חצי משחק. מי שגונב את ההצגה הוא טרוי טולוויצקי מקולורדו, שממשיך בספטמבר החולני שלו. טולו ירה לשני הומרים ב-2:12 הגדול בלוס אנג'לס על הדודג'רס, הרוקיז בפיגור משחק אחד בלבד מסן דייגו וחצי משחק מהג'איינטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully