וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן, מאחוריך? גדיר נסע לירדן לטפל בבעיות גב

19.9.2010 / 20:40

חלוץ מכבי חיפה חצה את הגבול, כנראה בידיעת הקבוצה, וטיפל בבעיה בעזרת שיטה ערבית עתיקה. מסיללה לא צריך ניתוח

חלוץ מכבי חיפה, מוחמד גדיר, חצה את גבול ישראל ושהה בסוף השבוע במדינה השכנה – ירדן. הסיבה: השחקן שהה במשך שלושה ימים, כולל במהלך יום הכיפורים, אצל מטפל ירדני שטען כי הוא מסוגל לרפא את בעיות הגב שלו בעזרת שיטת טיפול ערבית עתיקה. גדיר סיפר על כך לשחקנים בקבוצה במהלך האימון שנערך הבוקר. לטענת שחקנים בקבוצה, גדיר סיפר כי הוא השתקם מבעיית הגב לאחר טיפול אצל המטפל הירדני. לא ברור מתי השחקן חזר לישראל, אבל הוא נכח באימון הקבוצה היום והדבר נעשה ככל הנראה באישור הקבוצה.

במכבי חיפה אישרו את מועמדותו של החלוץ הלטבי של קבוצת לך פוזנאן הפולנית, ארטיום רודנבס, שנמצא יחד עם עוד מספר חלוצים על הכוונת לקראת מועד ההעברות בחודש ינואר. כפי שפורסם ביום שישי, השחקן הוצע לקבוצה שנמצאת בקשרים טובים עם גורמים בכדורגל הלטבי. הבעיה היא שהחלוץ כבש שלושער במשחק האחרון של קבוצתו מול יובנטוס ב-3:3 של הקבוצה במחזור הראשון של הליגה האירופית, ונראה כי ערכו עלה, ולכן לא ברור האם חיפה תוכל להחתימו. ככל הנראה, גם עוזר המאמן גיורגי דרסיליה עקב אחריו לאחרונה.

כזכור, חיפה עמדה להחתים במועד ההעברות האחרון את קשר הנבחרת הלטבית אנדרס פרפלוטקינס (25), שהגיע אף למחנה האימון, אך הגעת עידן ורד טרפדה את המהלך. גם החלוץ ארתור קרשאוסקס (18), שנחשב לאחד הכישרונות העולים בלטביה, נמצא תחת מעקב של המועדון.

בסביבתו של הקשר ליאור רפאלוב מצפים שהוא זה שיקבל את סרט הקפטן במשחק מחר (שני) מול הפועל עכו במסגרת המחזור הרביעי של גביע הטוטו. לעניין סרט הקפטן יש חשיבות עצומה עבור הקשר, בגלל מידת ההערכה כלפיו, בשעה שיניב קטן, ניר דוידוביץ', פיטר מסיללה (קיבל את הסרט במשחק החוץ בבאר שבע) וגוסטבו בוקולי (אמור להיות הקפטן השלישי) - לא אמורים לשחק.

בחיפה נשמו היום לרווחה כשהתברר שפציעתו של פיטר מסיללה אינה חמורה כפי שחשבו. בבדיקת MRI שעבר היום השחקן התברר שאין צורך בהתערבות כירורגית בברכו. אלישע לוי טרם החליט מי יהיה הקפטן במשחק, אך גם הבלם שי מימון, המגן הימני עלי עוסמאן (אם יפתח בהרכב) והשוער אמיר אדרי, שמשחקים לא מעט שנים במועדון, מועמדים לתפקיד במידה שהמגן הדרום אפריקאי אכן לא יפתח.

כזכור, מסיללה ובוקולי לא נטלו חלק בשני אימונים האחרונים של חיפה ולכן לא אמורים לשחק. בוקולי סובל מדלקת בגיד האכילס ומסיללה סובל מפציעה בברך, אך הוא טרם נבדק. קטן חזר רק היום לאימונים וכפי שפורסם בסוף השבוע, בחיפה טוענים כי קצב החזרה של ניר דוידוביץ' איטי וכי הוא לא צפוי לחזור למגרשים לפני חודש נובמבר.

(עדכון ראשון: 9:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully