וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון להפגיש בין טביב להראל

ההתאחדות מתערבת בסכסוך בין בעלי הפועל תל אביב ומנסה לגשר על הפערים, השניים אמורים להיפגש ביום ראשון

עדיין לא שקט בהפועל תל אביב. רצף האירועים מאז הקבוצה נחתה בארץ אחרי ההפסד לבנפיקה נמשך, כשכעת מי שמנסה לעצור את כדור השלג היא ההתאחדות לכדורגל, שמנסה ליזום פגישה בין הבעלים, מוני הראל לאלי טביב, במטרה לפתור את העניינים הבעייתיים שעומדים כעת על הפרק.

פגישה כזו אמורה להיערך ביום ראשון. טביב אמור להיפגש עם משה הראל כדי לדון באופן ניהול המועדון. בקבוצה וגם בהתאחדות מפעילים לחץ על מוני הראל להצטרף לאותה פגישה שבה אמורים לדון הצדדים על אופן שבו המועדון יתנהל בעתיד ועל חלוקת תפקידים ברורה, ולא מן הנמנע שגם יעלו סוגיות על מכירה של אחד מהצדדים.

הקבוצה תשוב מחר (ראשון) לאימונים לקראת המשחק בגביע הטוטו מול בני סכנין ביום שלישי (21:00), כשכרגע קיים סימן שאלה גדול לגבי אביחי ידין וערן זהבי, שהודיעו שהם מתכוונים להחרים את האימונים עד אשר ייפתרו המחלוקות עם שניהם על חוזיהם החדשים בקבוצה.

לאחר שנשמעו טענותיהם ועוד טענות מצד שחקנים אחרים על מענקי האליפות ומענקי ההעפלה לליגת האלופות שעדיין לא שולמו, קיבלו השחקנים מסר מההנהלה שטביב יגיע ככל הנראה מחר למתחם האימונים בכדי לפתור את הבעיות הכספיות עם השחקנים ולסכם סופית את חוזיהם של זהבי וידין זאת במסגרת פגישותיו הצפויות של טביב.

אם טביב לא יגיע, שני הקשרים ימשיכו לא להתאמן ולמעשה יחרימו את האימונים כפי שאיימו אתמול. "אנחנו מקווים שכל הבעיות יסתדרו בימים הקרובים ונתרכז רק בכדורגל", אמר אחד השחקנים הערב. אגב, בקרב השחקנים קיימת ביקורת קשה על תפקודו של הקפטן, וואליד באדיר. שחקנים בקבוצה טענו כי ציפו ממנו לפנות להנהלה ולהתערב לטובתם, אך הוא לא עשה דבר.

בלי קשר, מחר אמורה להיות פגישה בין המשטרה להפועל תל אביב לגבי מנויים נוספים שהמועדון רוצה למכור למשחקי ליגת האלופות בארץ. לאחר הפגישה אמורה המשטרה להפשיר עוד אלפי מנויים.

עדכון ראשון: 21:46
עדכון אחרון: 23:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully