וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל אשקלון: לשבור את הצום

דור בלך

18.9.2010 / 20:45

הירושלמים רוצים לחזור לעצמם בגביע הטוטו מול שחקניו של עזורי (20:45, 5+לייב). יבואה וברוכיאן בהרכב, הרוש לא

לאחר צום יום הכיפורים תחזור בית"ר ירושלים לפעילות במשחק גביע הטוטו מול הפועל אשקלון (ראשון, 20:45, שידור ישיר בספורט 5+לייב), בתקווה שהצום עשה את שלו והקבוצה תצליח למצוא ניצחון ראשון העונה, אפילו אם גם רק במפעל השלישי בחשיבותו לאחר שלושה הפסדים בליגה ושלוש תוצאות תיקו בגביע הטוטו. מאמן בית"ר ירושלים אורי מלמיליאן, שידוע כאדם מאמין, עשה חשבון נפש, לפחות בכל הנוגע להרכב הקבוצה, ויערוך מחר חמישה שינויים מההרכב שהפסיד למכבי פתח תקוה בשבת.

מלמיליאן, שלא רצה להעמיס על שחקניו לאחר הצום הערב ויערוך את האימון המסכם רק מחר בבוקר, יפתח בחוד עם סמואל יבואה במקומו של סרג' איילי, כשלקישור ישובו הקפטן אבירם ברוכיאן וקובי מויאל במקומם של דריו פרננדז וסטיבן כהן, כשבחוליית ההגנה אלי דסה הצעיר יחליף את ליאור ראובן באגף הימני ומושיקו מישאלוב יפתח במקומו של תומר בן יוסף הפצוע, שיעבור מבחן כשירות אך בכל מקרה לא מתוכנן לפתוח בהרכב.

השוער הראשון אריאל הרוש ניצל את פגרת יום הכיפור כדי לעבור טיפול בפציעה טורדנית ממנה הוא סובל, והוא יקבל מנוחה. מי שיפתח בשער במקומו הוא השוער הצעיר אוהד סיידוף.

הרכב משוער: אוהד סיידוף, אלי דסה, כריסטיאן גונזאלס, מושיקו מישאלוב, אביתר ברוכיאן, קובי מויאל, דן איינבינדר, עידן טל, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, סמואל יבואה.

עזורי חוזר לטדי

גם שחקני הפועל אשקלון מחפשים ניצחון ראשון במפעל, לאחר תיקו ושני הפסדים. הם, לעומת בית"ר ירושלים, לפחות השכילו לנצח כבר במחזור הפתיחה בליגת העל. גיא עזורי, שחוזר שוב לטדי ויפגוש לא פחות מארבעה שחקנים שגידל במחלקת הנוער של בית"ר בהרכב הפותח, צפוי לקבל מחר חיזוק משמעותי מאוד לקבוצה בדמות רביד גזל שחתם רשמית בקבוצה. גזל עבר בבקרה, אך היות ולא התאמן עם הקבוצה הוא לא צפוי לפתוח.

השחקנים זכו למנוחה היום ויערכו מחר בצהריים אימון מסכם שלאחריו יצאו אל המשחק יחדיו. גיא עזורי טרם תרגל הרכב אך הבלם הסרבי דרקו לובריץ פצוע וכנראה לא יוכל לשחק, ומי שיחליפו הוא מור דהאן שהגיע ממכבי חיפה לפני כשבועיים. מחר יעבור לובריץ מבחן כשירות, אך נראה כי בכל מקרה יעדיפו שלא לסכנו ולתת לדהאן, שהיה קפטן הנבחרת הצעירה, את ההזדמנות להוכיח את עצמו. גם עוסמן בשירו יערוך בכורה על חשבונו של שניר גואטה החולה, שלא יהיה בסגל.

הרכב משוער: סטיבן אהורולו, אדיר טובול, מור דהאן, יניב אלול, קובי מוסא, מחמוד עבאס, אמיה טגה, זוראב מנטאשאשווילי, ערן לוי, עוסמן בשירו, אריק גאוו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully