וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קטינו מובלי מועמד למכבי תל אביב

18.9.2010 / 19:14

כלי תקשורת זרים טוענים כי כוכבה לשעבר של יוסטון, שפרש בגלל בעיות רפאויות בליבו, עשוי להצטרף לצהובים של בלאט

האם מכבי תל אביב עומדת לקחת סיכון נוסף על שחקן עם בעיות בליבו? דיווחים בתקשורת הזרה טוענים כי כוכב ה-NBA לשעבר, קטינו מובלי בן ה-35, ששיחק ביוסטון בקליפרס ואורלנדו, מועמד להגיע אל קבוצתו של דייויד בלאט. מובלי פרש לפני כשנתיים מכדורסל בגלל בעיה שהתגלתה בליבו, ומנעה ממנו להאריך את חוזהו בניו יורק, אליה הועבר בטרייד. בימים אלו מנסה מובלי לחזור למשחק פעיל, לאחר שעבר בדיקות רפאויות, והוא מנסה להשיג חוזה בליגה הטובה בעולם, כשהוא מתאמן בימים אלו עם בוסטון. שחקן אחר שמתאמן לצידו של מובלי, אגב, הוא סטפון לאזמה, אקס מכבי תל אביב.

"הימים בהם יכולתי לשחק 40 דקות בערב עברו מזמן", אמר, "אבל אני יכול לשחק בין 20 ל-25 דקות למשחק, ואני יודע שאני מסוגל לעזור לקבוצה כלשהי. שיחקתי הרבה כדורסל ואני מרגיש נהדר". הסגל של הסלטיקס כרגע נראה סגור, והסבירות שמובלי יצליח לקבל בבוסטון חוזה הוא לא סביר, אבל מנג'ר הקבוצה, דני איינג' הסכים לומר עליו כי "יחסית למישהו שלא היה בכדורסל בשנתיים האחרונות, הוא בהחלט יודע לשחק".

מובלי העמיד ממוצעים של 13.1 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק ב-11 עונותיו בליגה הטובה בעולם. האפשרות כי יגיע לישראל נראית לא סבירה במיוחד, לאחר שמכבי עצמה חוותה רק לאחרונה מקרה מצער מאוד בדמותו של מיקאל טורנס, שחתם בקבוצה למרות בעיה ידועה בליבו, שמנעה ממנו לקבל חוזה ב-NBA. ההמשך ידוע- טורנס התמוטט במהלך אימון והיה מחוסר הכרה במשך ימים רבים, והוא עתה נמצא בתהליך שיקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully