וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: סיפורי ניו יורק

18.9.2010 / 12:52

הג'איינטס ייצאו לאינדיאנפוליס והג'טס יארחו את הפטריוטס במוקד המחזור השני ב-NFL. טייטאנס-סטילרס, ניינרס-סיינטס

שני צדדים היו למחזור הראשון בשבוע שעבר. מצד אחד, שוב התוודענו ליכולת של ה-NFL להפנט לכמה שעות טובות למסך עם ביצועים גדולים ודרמות ענקיות. מצד שני, גם הפעם היינו עדין לאכזריות של המשחק, כשלא מעט שחקני מפתח נפגעו, חלקם אף לא יפתח השבוע.

אבל גם זה, אם תרצו, מה שיפה במשחק הזה. מה שלא יפה הוא הדרך שבה התחלנו את העונה עם ההימורים - 7 מ-16 עלוב, ששם אותנו במאזן שלילי כבר בתחילת העונה. וכן, memo to self - לעולם, לעולם לא אבחר עוד בבילס. ועכשיו, בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות.

קווין קולב שחקן פילדלפיה איגלס. מיילס קנדי, AP
אחד הקורבנות הראשיים בשבוע הראשון. קווין קולב לא ישחק בדטרויט/AP, מיילס קנדי

METV:

19:00: מינסוטה - מיאמי

22:15: ניו יורק ג'טס - ניו אינגלנד

FOX:

19:00: דאלאס - שיקגו

22:15: וושינגטון - יוסטון

ESPN:

2:00, בין ראשון לשני: אינדיאנפוליס - ניו יורק ג'איינטס

2:30, בין שני לשלישי: סן פרנסיסקו - ניו אורלינס

אריאן פוסטר שחקן יוסטון טקסאנס. Bob Levey, GettyImages
הזדמנות לבחון האם הוא מסוגל להמשיך ביכולת של השבוע שעבר. אריאן פוסטר, שחקן יוסטון/GettyImages, Bob Levey

ראש בראש ב-AFC צפון (שעה ראשית: 19:00)

סינסינטי (1:0) - בולטימור (0:1)

שתי הקבוצות מיקדו בשבוע שעבר את תשומת הלב בעיקר בזכות היריבות שלהן, כשהבנגאלס נוצחו על ידי ניו אינגלנד והרייבנס חנכו את המדולנדס החדש עם ניצחון על הג'טס. למשחק הזה הן מגיעות כשהן עומדות בזכות עצמן, והבנגאלים יודעים שאסור להם להפסיד. הפיקנטריה תהיה בעמדת התופסים, כשטי ג'יי חושמנזאדה מהרייבנס יפגוש את חבריו לשעבר, בהם צ'אד אוצ'וסינקו. בשבוע שעבר הראה אנקואן בולדין את חשיבותו להתקפת בולטימור, וסביר להניח שג'ו פלאקו יזרוק בכיוונו לא מעט. הליינבקר קית' ריברס בסימן שאלה בסינסינטי, התופס דאנטה סטולוורת' והתאקל ג'רד גיית'ר לא ישחקו בבולטימור.

התחזית: מפגש בין שניים מהמאמנים הפחות אינטליגנטים בליגה, בולטימור כשרונית יותר משני עברי הכדור. ניצחון לרייבנס


גרין ביי (0:1) - בפאלו (1:0)

הפאקרס סבלו בשבוע שעבר מאיבודו של ריאן גרנט לכל העונה, ומי שיחליף אותו בעמדת הרץ האחורי הוא ברנדון ג'קסון. במחצית הראשונה בפילדלפיה הראו הפאקרס מדוע מחשיבים אותם כקונטנדרים לסופרבול, בשנייה הם הצליחו לשמור בשיניים על הניצחון. הבילס, כרגיל, נראו כמו כלום ולפחות כרגע עושה רושם שהם נעים בכיוון בחירת דראפט גבוהה במיוחד.

התחזית: לא מהמרים יותר על בפאלו. אף פעם


מינסוטה (1:0) - מיאמי (0:1)

שתי קבוצות שלא נראו טוב במשחק הראשון ייפגשו במטרודום. הווייקינגס הפסידו במשחק שחנך את העונה בניו אורלינס, כשברט פארב לא מצליח להשלים מסירה אחת בעשרה ניסיונות במחצית השניה. הדולפינס חילצו ניצחון מבפאלו החדשה, אבל צ'אד הני הוכיח שדאגותיו של ביל פארסלס לגבי התקדמותו מוצדקות, כשלא הנהיג את היונקים למשחק טוב. במינסוטה, המגנים כריס קוק וסדרין גריפין והתופס פרסי הארווין בסימן שאלה, במיאמי לא ישחקו הליינבקר צ'אנינג קראודר והקיצוני הגנתי ג'רד אודריק.

התחזית: ניצחון לווייקינגס, כי אין ברירה

ברט פארב שחקן מינסוטה וייקינגס. רויטרס
הגיע הזמן לתצוגה קצת יותר טובה. פארב/רויטרס

קליבלנד (1:0) - קנזס סיטי (0:1)

אחרי שהפתיעו את סן דייגו במחזור הקודם, לצ'יפס תהיה הזדמנות לא רעה לעלות למאזן 0:2, כשכלבי המכלאה יארחו אותם ללא ג'ייק דלהום, שנפצע בשבוע שעבר. סנקה וואלאס יחליפו בעמדת הקוורטרבק, ולא ברור אם אלה חדשות טובות ולמי. מאט קאסל יקווה ליותר מה-68 יארד שהשיג מול הצ'ארג'רס, בעונה שבה הוא אמור לפרוץ קדימה.

התחזית: ניצחון לצ'יפס


דאלאס (1:0) - שיקגו (0:1)

הקאובויס והברס חזרו על הטעויות הרגילות שלהם מהעונה שעברה, אלא שבעוד שיקגו יצאה בשן ועין מהמפגש עם דטרויט, הטמטום של הבוקרים עלה להם בוושינגטון. דאלאס תתמקד בעצירת הרץ של שיקגו מאט פורטה, שבשבוע שעבר ניזון דווקא מהאוויר בכדורים של ג'יי קאטלר. הקאובויס צריכים לבסס משחק ריצה, מאחר שמריון בארבר ופליקס ג'ונס לא נכנסו עדיין לקצב.

התחזית: את זה דאלאס לא תשמוט. ניצחון לקאובויס


אטלנטה (1:0) - אריזונה (0:1)

בעונתו השלישית בליגה, הגיע הזמן של מאט ריאן להוכיח שהוא יכול לשחק במגרש של הגדולים. ריאן נתן עונת רוקי מופלאה ואחריה נפילה בשנת הסופומור שלו. את העונה הזו הוא פתח רע, כשלא הצליח להוביל את הפאלקונס לניצחון על פיטסבורג החסרה. בצד השני, אריזונה יצאה עם ניצחון קשה מסט. לואיס, כשדרק אנדרסון הראה את מה שכולנו יודעים: יש הרבה מקום על הרגל כשהוא נועל את נעליו הענקיות של קורט וורנר. התופס מייקל ג'נקינס עדיין בחוץ באטלנטה, ארלי דוסט, התופס של אריזונה, לא ישחק גם הוא. הסייפטי עם השם הכי מגניב בליגה, חאמזה עבדאללה, בסימן שאלה באריזונה.

התחזית: ניצחון לפאלקונס

טוני רומו שחקן דאלאס קאובויס. Rob Carr, AP
מר בחור, להשתפר ומהר. רומו/AP, Rob Carr

קרוליינה (1:0) - טמפה ביי (0:1)

מלבד ניו אורלינס, לא נראה שה-NFC דרום הוא בית שידבר חזק השנה, בוודאי לא הקבוצות האלה. הפנתרים, שנמצאים בעונה פיננסית מוצהרת, נתנו לג'איינטס קרב במשך מחצית וקצת עד שנכנעו, הבאקנירס ניצחו את קליבלנד, אך לא נתנו סיבה להאמין שמשהו ישתנה העונה. מאט מור עלול לשבת בחוץ בגלל זעזוע המוח שעבר במדולנדס, מה שיאפשר לנו לתת הצצה ראשונה בג'ימי קלאוסן.

התחזית: ניצחון לבאקנירס


דטרויט (1:0) - פילדלפיה (1:0)

מת'יו סטאפורד וקווין קולב היו הפותחים בשבוע שעבר, ושניהם יראו את המשחק הזה מהיציע. סטאפורד נפצע שוב בכתפו במשחק ההפסד לשיקגו, קולב ספג זעזוע מוח במחצית המשחק מול גרין ביי. שון היל יפתח במקום סטאפורד, מייקל ויק יראה מגרש באיגלס. גם הקיצוני הגנתי של דטרויט קליף אווריל והליינבקר של פילי סטיוארט בראדלי (גם הוא ספג זעזוע מוח) לא ישחקו.

התחזית: קשה מאוד, אנחנו הולכים דווקא על דטרויט


טנסי (0:1) - פיטסבורג (0:1)

משחק מעניין מאוד בין שתי הגנות שהיו סולידיות ומעלה בשבוע שעבר. זה יהיה בעיקר מפגש בין שניים משחקני האימפקט הגדולים ביותר בליגה - טרוי פולמאלו, שחזר מפציעה ומייד הכניס יציבות מחודשת בפלדות, וכריס ג'ונסון, שבפעם ה-12 ברציפות רשם משחק של 100+ יארדים בריצה בניצחון על אוקלנד. דניס דיקסון ימשיך לקבל אשראי כפותח של הסטילרס. משחק הפתיחה של 2009 בישר רעות לשתי הקבוצות, כשהטייטאנס הפסידו את המשחק והסטילרס את פולמאלו. שתיהן לא נכנסו, בסופו של דבר, לפלייאוף.

התחזית: ניצחון לטנסי

כריס ג'ונסון שחקן טנסי טייטאנס. AP
מפגש מסקרן עם פולמאלו. ג'ונסון/AP

חגיגת שנאה במדולנדס (שעה ראשית: 22:05-22:15)

ניו יורק ג'טס (1:0) - ניו אינגלנד (0:1)

זה הזמן של הג'טס, ואין להם ברירה. הפסד נוסף ישתול את ניו יורק בתחתית ה-AFC מזרח וייתן מהלומה עצומה לתקוות של רקס ריאן. טום בריידי שונא את הג'טס, הג'טס שונאים את הפטריוטס והמפגש הזה, שכמעט בכל עונה נערך במחזור השני, עומד להיות טעון מתמיד. בשנה שעברה ניצחה ניו יורק בביתה לראשונה לאחר שמונה שנים, והפעם תיאלץ להסתדר בלי הליינבקר הפצוע קלווין פייס ואולי גם הסייפטי ברודני פול.

התחזית: ניצחון לניו אינגלנד


דנבר (1:0) - סיאטל (0:1)

את העונה שעברה פתחו הברונקוס בניצחון מזליקי בסינסינטי, הפעם הם מוצאים את עצמם במאזן שלילי לאחר מחזור אחד. לצורך חיזוק הם הביאו מניו אינגלנד את הרץ האחורי לורנס מארוני, שימשיך לשבת בחוץ בשל פציעה במותן. סיאטל פתחה עם ניצחון קל על סן פרנסיסקו, ופיט קרול יצטרך להראות במייל היי מה הקבוצה שלו שווה גם בחוץ. הוא יעשה את זה בלי שני שחקני קו התקפה חשובים, הגארד צ'סטר פיטס והתאקל ראסל אוקונג.

התחזית: ניצחון לברונקוס


סן דייגו (1:0) - ג'קסונוויל (0:1)

באופן מסורתי פותחים הצ'ארג'רס חלש את העונה, וזה עלה להם בהפסד בקנזס סיטי. הן יצטרכו במשחק הזה לעצור את דייויד גרארד, שנתן הופעה יפה בניצחון על דנבר. המטרה של סן דייגו היא להימנע מפתיחת 2:0 שניה בשלוש עונות, כשצרה נוספת של העיר היא החשכת המסך הצפויה במשחק, מאחר שלא כל הכרטיסים נמכרו. זו תהיה הפעם הראשונה לאחר 48 משחקים שמשחק ביתי של סן דייגו לא נמכר במלואו.

התחזית: ניצחון לסן דייגו


אוקלנד (1:0) - סט. לואיס (1:0)

גם המשחק הזה יוחשך, מאחר שהריידרס לא רק שלא פוגעים בכלום, אלא גם מארחים יריבה בלי שאיפות. בשבוע שעבר היו סאם בראדפורד וחבריו קרובים לנצח את אריזונה, אבל נכנעו לטאצ'דאון של לארי פיצג'רלד. השודדים, לעומתם, נראו בדיוק כמו בימי האימה של ג'מארקוס ראסל בהפסד בטנסי. הם יסמכו ידיהם על דארן מקפאדן, שהיה היחיד שנתן שם משחק טוב.

התחזית: ניצחון לריידרס

ברנדון מקגאוון שחקן ניו אינגלנד פטריוטס מול מארק סאנצ'ז שחקן ניו יורק ג'טס. Jim Rogash, GettyImages
ג'טס ופטריוטס - אף פעם לא סיפור אהבה/GettyImages, Jim Rogash

היכונו לביאת המאנינגים

וושינגטון (0:1) - יוסטון (0:1) - 22:15

שתיים מהמנצחות היותר מסקרנות של השבוע שעבר ייפגשו בלנדובר. יוסטון עשתה את זה דרך הרגליים של אריאן פוסטר, וושינגטון בעזרת ההגנה וחוסר השכל של התקפת דאלאס. כמו לכל משחק, גם לזה דונובן מקנאב בסימן שאלה בעקבות פציעת קרסול, אם כי קשה להאמין שלא ישחק. בצד השני, מאט שאוב ואנדרה ג'ונסון יודעים שפוסטר לבד לא יספיק הפעם, ויצטרכו להשתמש בנשק האווירי יותר מאשר במשחק מול אינדיאנפוליס.

התחזית: ניצחון ל... טקסאנס


אינדיאנפוליס (1:0) - ניו יורק ג'איינטס (0:1) - 2:15, בין ראשון לשני

קרב עצום בלוקאס אויל, ולא רק בגלל הפיקנטריה. הג'איינטס מגיעים לאחר ניצחון על קרוליינה, ומקווים לנסות להנחיל הפסד שני לקולטס. אם אכן כך יקרה, תהיה זו הפעם הראשונה מאז עונת הרוקי של פייטון מאנינג ב-1998. זה יהיה גם קרב מעניין בין שתיים מההתקפות האוויריות הטובות בליגה. פייטון מאנינג הפעיל גם בשבוע שעבר את רג'י ויין, דאלאס קלארק ופייר גארסון, איליי עבד היטב עם האקים ניקס (שלושה טאצ'דאונים) ומריו מאנינגהאם (85 יארד), כשסטיב סמית' עדיין בכוננות. צפו למשחק רב נקודות. בוב סנדרס ייעדר (כמובן) באינדיאנפוליס, כשגם התופס אנתוני גונזאלס בחוץ. הליינבקר גארי בראקט בסימן שאלה. הליינבקרים כריס בלקבורן ופיליפ דילארד לא ישחקו בניו יורק.

התחזית: יש ריח של הפתעה באוויר, אבל חייבים לתת למאנינג הבוגר את הקרדיט. ניצחון לקולטס


סן פרנסיסקו (1:0) - ניו אורלינס (0:1) - 2:30, בין שני לשלישי

אין קבוצה שמתמחה בלאכזב את אוהדיה כמו סן פרנסיסקו. מחצית אחת בסיאטל הספיקה כדי להבין שכל התקוות שנתלו ב-NFC מערב החלש ובמייק סינגלטרי היו מופרכות, ועכשיו הם מארחים את האלופה. ניו אורלינס לא שכנעה מול מינסוטה, ועשתה את מה שהיא לא רגילה אליו - ניצחה דרך ההגנה. אלכס סמית' צריך לנצוץ, אחרת קיים סיכוי לא קטן שהמשחק הזה יהיה האות לסיום דרכו בסן פרנסיסקו.

התחזית: הפערים נראים גדולים מדי. ניצחון לסיינטס

מריו וויליאמס שחקן יוסטון טקסאנס עוצר את פייטון מאנינג שחקן אינדיאנפוליס קולטס. David J. Phillip, AP
האם מאנינג והקולטס בדרך למאזן 2:0? האם מריו וויליאמס והטקסאנס בדרך ל-0:2?/AP, David J. Phillip

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully