וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה טוענים: קצב החזרה של דוידוביץ' איטי

17.9.2010 / 10:48

השוער עדיין לא מרגיש בהקלה משמעותית בפציעה. בוקולי ומסיללה לא מתאמנים. חיפה ממשיכה לעקוב אחר שחקנים לטבים

מכבי חיפה הודיעה הבוקר (שישי) כי עוזר המאמן גיורגי דרסיליה ייצא לעקוב אחר מספר שחקנים לקראת מועד ההעברות הצפוי בחודש ינואר. בין היתר, חיפה עוקבת אחר בלם, מגן שמאלי וחלוץ, אך כל האופציות פתוחות. חיפה שלחה את דרסיליה לעקוב אחר מספר משחקים בסוף השבוע. הסקאוטר של המועדון אלון חרזי לא נשלח למשימה בגלל יום כיפור, אך הוא ייצא בשבועות הקרובים.

לאחרונה נודע כי החלוץ הלטבי ששיחק בליגה ההונגרית בעונה שעברה והעונה משחק בקבוצת לך פוזנאן הפולנית, ארטיום רודנבס, הוצע לקבוצה, שנמצאת בקשרים טובים עם גורמים בכדורגל הלטבי. הבעיה היא שהחלוץ כבש שלושער במשחק האחרון של קבוצתו מול יובנטוס ונראה כי ערכו עלה, ולכן לא ברור האם חיפה תוכל להחתימו. בכל מקרה, חיפה ממשיכה לעקוב אחר שחקנים לטבים ונראה כי חרזי בעצמו ייצא בקרוב לצפות בשחקנים במדינה הזאת.

גוסטבו בוקולי ופיטר מסיללה לא התאמנו גם הבוקר עם הקבוצה. כזכור, בוקולי נעדר אתמול בשל כאבים בגיד האכילס ויזכה למנוחה ואילו מסיללה ממשיך להיעדר בגלל כאבים בברך. אדריאן סילבה מועמד לפתוח מול הפועל עכו בגביע הטוטו, במשחק שייערך ביום שני.

עוד בנושא פציעות: בחיפה טוענים כי קצב החזרה של ניר דוידוביץ' איטי והשוער לא מרגיש הטבה משמעותית במצב הברך שלו. כבר עתה ברור שייעדר עד חודש נובמבר, אך בחיפה מתקשים לומר מתי בדיוק יחזור לשער, משום שדוידוביץ' התבקש להחליט על כך בעצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully