וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי: "סלע יכול לנצח את מלצר"

16.9.2010 / 18:38

הטניסאי שהפסיד לאוסטרי מאמין שהשד לא כזה נורא. מלצר: "התמודדתי טוב עם הלחץ. מאוד רועש כאן בנקודות"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הראל לוי נתן הכל במשחק נגד יורגן מלצר, אבל הפעם זה לא הספיק. האוסטרי, מקום 13 בעולם, הגיע לישראל בכושר מצוין, ולמרות שהישראלי היקשה עליו לא מעט, הוא הצליח לנצח הערב (חמישי) את המחבט מספר 2 של ישראל בתוצאה 4:6, 3:6, 3:6. ניצחונו של מלצר השווה את המאזן בהתמודדות ל-1:1, אחרי שמוקדם יותר ניצח דודי סלע את אנדראס היידר-מאורר בשלוש מערכות.

הראל לוי אמר בסיום: "יורגן התחיל מצויין עם הרבה ביטחון ולא החטיא בכלל כדורים. במערכה השניה הוא ביצע טעויות והיה פחות טוב, אבל לא הצלחתי לנצל אותן. הוא הצליח לשבור אותי במערכה השניה והמשחק נעשה קל בשבילו. סך הכל הרגשתי טוב אבל אני מצטער שלא הצלחתי לנצל הזדמנויות. גרמתי לו להרגיש לא בנוח בחלקים מן המשחק. רוב הפעמים שהגעתי לרשת הוא הצליח להעביר את הכדורים ואיבדתי ביטחון בגלל זה. אני חושב שסלע יכול לנצח את מלצר. בסך הכל הראש שלי למעלךה ואני חושב שיש לי הרבה סיכוי לנצח ביום ראשון".

הקפטן אייל רן היה בסך הכל מרוצה מתוצאות היום הראשון. "זה עונה על הציפיות, היה לנו יום די טוב של טניס", אמר רן, "דודי נתן לנו את הנקודה, הראל היה קרוב במערכה השנייה. אני יוצא מעודד מהיום הזה, צריכים להתכונן לזוגות ולהביא את הנקודה הזאת".

יורגן מלצר אמר בתום המשחק: "שיחקתי את המשחק שלי, ואת הטניס שלי, היו לי חבטות טובות במערכה השלישית. היה קשה במערכה השנייה, איבדתי את המומנטום ולוי חזר למשחק. המערכה השנייה היתה קשה, אבל התגברתי. אני מרגיש טוב, והגיע לי לנצח בשלוש מערכות".

"עם השנים יודעים להתמודד עם הלחץ, והתמודדתי איתו טוב היום", הוסיף מלצר והתייחס לקהל הישראלי. "השוותי בשביל הנבחרת. מאוד רועש כאן, האוהדים צריכים לעודד וזה נהדר, אבל הקהל רועש מאוד בנקודות, המשחק כל הזמן לווה ברעש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully