וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: קרע ברצועת הכתף לאמאמו, ייעדר כחודש וחצי

16.9.2010 / 18:30

אחרי אג'ידה ושן הגיע תור השוער, שנפצע במשחק אימון. גורם בקבוצה: "אולי מישהו הטיל קללה". שגיב כהן חתם ברומניה

הצרות לא מפסיקות לנחות על הפועל פתח תקוה. אחרי שהקשר אייל שן נפצע במשחק האימון שלשום מול הפועל רעננה וייעדר לפחות חודש מהמגרשים, הסיוט של אלי מחפוד נמשך גם הערב (חמישי), כשהשוער הגנאי שלו וויליאם אמאמו נפצע במשחק אימון מול קבוצת הנוער. אמאמו נבדק בבית החולים, אליו הגיע בליווי מנהל הקבוצה עופר צברי, שם התברר כי הוא סובל מקרע ברצועת הכתף, וכי הוא צפוי להיעדר כשישה שבועות מהמגרשים.

כזכור, לפני מספר שבועות קיבלה הקבוצה הודעה כי השוער הראשון שלה, שוער נבחרת ניגריה אוסטין אג'ידה, גמר כנראה את העונה בעקבות ניתוח שהוא אמור לעבור, גם הוא בעקבות פריקת כתף. הפציעות ההלו מתווספות לפציעה של שניר דורי, שבעונה שעברה נפצע במשחק אימון וגמר את העונה מוקדם מהצפוי. "יש כאן קללת שוערים. לא בריר מי הטיל אותה, אבל צריך לבדוק בדחיפות איך ניתן להסיר אותה", אמר גורם בהפועל פתח תקוה הערב.

במועדון כבר העלו אפשרות לבדוק את המזוזות במתחם בקיבוץ עינת, אולי בהשראת הימים הנוראים. הפציעות של שן ואמאמו מתווספות לשתי פציעות נוספת, של החלוץ שלומי אזולאי שנפצע באימון בשבוע שעבר וכבר חזר להתאמן ולפציעה של החלוץ אלון ת'ורגמן, שסובב את הקרסול במשחק האימון שלשום ויחד עם שן גם הוא לא התאמן היום.

הקשר גיא צרפתי פתח במקומו של שן הפצוע במשחק האימון הערב, כשהקבוצה הבוגרת ניצחה 0:1 משער של רפי דהן, שקיבל אף הוא מקום בהרכב.

שגיב כהן חתם בליגה השניה ברומניה

מגן הקבוצה בעונה החולפת, שגיב כהן, חתם היום לעונה אחת בקבוצת פולי יאשי הרומנית, זאת באמצעות נציגיו עידן כסיף וגלעד קצב. כזכור, המגן/קשר בן ה-23 לא הגיע לתחילת האימונים של הפועל פתח תקוה, לאחר שהודיע כי יחפש קבוצה בחו"ל. כהן מחזיק בדרכון אירופי, שהקל על המעבר, משום שאינו נחשב לשחקן זר.

נציגיו סידרו לו תחילה מבחנים בקבוצת ר.ק.ס וואלביק, בה משחק אוהד לויטה, אך השחקן חזר לארץ ולא חתם בסופו של דבר בקבוצה שירדה לליגת המשנה בהולנד. בהפועל פתח תקוה בדקו במהלך השבועות האחרונים אפשרות להחזירו, אך כהן התעקש לשחק דווקא באירופה. "אנחנו צופים לו קריירה מוצלחת באירופה", אמר סוכנו גלעד קצב. "המטרה היא שהשחקן יעזור לקבוצתו החדשה לעלות לליגה הבכירה".

כהן פתח את העונה שעברה בעירוני רמת השרון, שם שותף ב-11 משחקי ליגה. בחודש ינואר החליטה פתח תקוה להחזירו את לקבוצה, שם הוא שיחק במספר תפקידים, בין היתר כמגן ימני ושמאלי וכקשר אחורי. הוא שותף ב-14 משחקי ליגה בקבוצתו האחרונה, רוב הזמן כשחקן בהרכב הראשון של אלי מחפוד.

עדכון ראשון: 16:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully