וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור חכמון יישאר בהפועל ירושלים

16.9.2010 / 19:09

הפורוורד עבר בדיקה נוספת ששללה את החשש לבעיה בליבו. ירושלים וגלבוע/גליל סיימו ב-80:80 במשחק אימון, 22 לרנדל

ליאור חכמון יישאר בהפועל ירושלים. השחקן עבר הערב (חמישי) בדיקה מכרעת עקב חשש לבעיה בליבו, כאשר במועדון האדום חששו שאם יתאמת החשש, ייאלצו בקבוצה לשחרר את השחקן. כזכור, החשש לבעיה בליבו של הפורוורד הצעיר התגלה עוד בשבוע שעבר, כאשר ביום שני ערך חכמון בדיקה נוספת. הערב, כאמור, עבר השחקן בדיקה נוספת ומכרעת, ששללה את החשש של אנשי הפועל ירושלים, וחכמון ישחק במועדון בעונה הקרובה.

חכמון (2.02 מ'), גדל בקבוצת הנוער של אליצור מכבי נתניה וזכה עמה בגביע המדינה לנוער בעונת 2002/3. הפורוורד ניסה את מזלו בליגת העל במדי רמת השרון בעונת 2004/5, אך לא זכה לדקות משחק מרובות, וחזר לשחק בליגה הלאומית עם נתניה, בשורותיה נבחר ל"תגלית העונה" בליגה הלאומית בעונת 2006/7.

בעונת 2008/9 קיבל הזדמנות מחודשת בליגת העל כששיחק אצל רובי בלינקו בעירוני רמת גן, שם הציג ממוצעים של 4.9 נקודות ו-3.5 ריבאונדים למשחק. בעונה האחרונה שיחק בנתניה, עמה הגיע עד לחצי גמר גביע המדינה וחצי גמר הפיינל פור כשחכמון רושם ממוצעים של 6 נקודות ו-3.3 ריבאונדים ב-16.4 דקות משחק.

במקביל, נשקלת הצטרפותו של מייקל דאנינגן לקבוצה עוד העונה. עם נחיתתו בארץ הצטרף השחקן לאימוניה של הקבוצה כשהמאמן בוחן את יכולותיו. הצוות המקצועי סבור כי יש מספיק גבוהים בסגל, במיוחד לאחר הבדיקה החיובית שעבר חכמון. דאנינגן (21, 2.09 מ'), סגר במועדון לשלוש שנים במועדון. האמריקאי, בוגר מכללת אורגון, העמיד בעונה שעברה ממוצעים של 9 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק בליגת המכללות.
.
בתוך כך, קיימה הערב (חמישי) הפועל ירושלים משחק אימון נוסף, כששוב פגשה את האלופה, גלבוע/גליל, בשחזור של גמר טורניר אוסישקין. במחצית הוליכה ירושלים 28:41, אבל קבוצתו של ליובין השתפרה במחצית השניה, וחזרה למשחק שהסתיים בתוצאה 80:80. בריאן רנדל הוליך את קלעי ירושלים עם 22, ג'ייסון ריץ' קלע 16, דיון דאוול 11. הרבו לגלבוע/גליל: רודני גרין 19, ליאו ליונס 17, מקלינטון 16. נעימי וסולומון לא שיחקו עקב פציעות. רודני גרין, שהיה מועמד להיחתך מגלבוע/גליל עתה עשוי להישאר בעקבות היכולת הטובה במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully