וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע: "לא שיחקתי טוב, אבל הוא היה לחוץ"

16.9.2010 / 15:52

המחבט הישראלי הבכיר התייחס לניצחון הקליל בפתיחת מפגש הדייויס. היידר-מאורר פרגן: "דודי היה מצוין, קשה להתמודד איתו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

למרות הניצחון הקל 4:6, 1:6, 3:6 על אנדראס היידר-מאורר, שהעלה את ישראל ל-0:1 על אוסטריה בקרב על הישארות בבית העליון, דודי סלע לא נראה מסופק. "לא שיחקתי טניס טוב היום", אמר סלע בסיום, "אבל גם הוא לא שיחק את הטניס הכי טוב שלו, הוא היה מאוד לחוץ. בסך הכל אני מרוצה שניצחתי. עשיתי הרבה סלייסים, וזה עבד לי. ידעתי שזה המשחק הראשון שלו בדייויס, וזה לא קל. אני זוכר את המשחק הראשון שלי בדייויס, זה היה בזימבבווה וקיבלתי התכווצויות ברגליים. אני מכיר את התחושה, ידעתי שהוא יתקשה, וניצלתי את זה".

סלע התייחס ליציעים הדי ריקים בתחילת המשחק, שהתמלאו ככל שהמשחק התקדם. "ידענו שזה יקרה", אמר סלע, "ביקשנו לשחק קצת יותר מאוחר, כי אנשים עובדים וקשה להם להגיע, אבל זה משהו שאי אפשר היה לשנות. אני מקווה שהאווירה הטובה תימשך. נהיה במלון במהלך היומיים של יום כיפור, ונוריד את הלחץ לקראת יום ראשון".

אנדרה היידר מאורר האוסטרי נראה נרגש גם כן בסיום. "זו הפעם הראשונה שלי בגביע דייויס, הרגשתי קצת לחוץ", אמר האוסטרי, "תמיד קשה לשחק בדייויס, אבל היום הסרב שלי היה רע, ודודי שיחק מצוין. היה קשה להתמודד גם עם דודי, שעשה הרבה ווינרים, אבל גם עם הקהל היה לא קל. עדיין יש לנו סיכויים טובים. יורגן במקום ה-13 בעולם, אנחנו גם פייבוריטים בזוגות, כך שיש לנו סיכוי טוב לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully