וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ויק יפתח במקום קווין קולב

16.9.2010 / 14:05

הקוורטרבק המחליף של האיגלס צפוי לשחק מול דטרויט, לאחר שקולב לא עבר מבחן זעזוע מוח. הקרב בין ריוויס למוס החל

על פי חוקי ה-NFL החדשים, שחקן שנפגע מזעזוע מוח חייב לעבור בדיקות על ידי רופא נייטראלי ולא רופאי הקבוצה. בשל כך, נבחן אתמול (רביעי) הקוורטרבק של פילדלפיה קווין קולב בבדיקה נוירולוגית, אותה לא עבר בהצלחה. אנדי ריד, מאמן האיגלס, אמר כי הקבוצה תחכה ליום שישי, אבל למרות שלא פסל את קולב עדיין, לא נראה כי השחקן יתלבש בדטרויט. מייקל ויק צפוי לפתוח במקומו.

ביום ראשון ייפגשו ניו יורק ג'טס וניו אינגלנד פטריוטס, והטראש טוק כבר התחיל. דארל ריוויס, מגן הפינה של הג'טס, כינה את רנדי מוס "בטלן" בראיון בינואר, והתופס של הפטריוטס לא נשאר חייב, אם כי הגיב מעט מאוחר, שלשום: "אנחנו מגיעים למדולנדס, אז יש לו 60 דקות לבלות עם הבטלן הזה". ריוויס נשמע מפויס יותר מבינואר: "הוא יגיע ביכולת הטובה ביותר שלו, אני לא מצפה לשום דבר אחר מרנדי מוס".

סן דייגו עומדת בפני סכנת החשכת מסכים, לראשונה מאז 2004. כידוע, אם לא נמכרים כל הכרטיסים למשחקה של קבוצה, המסך בכל האזור לא משודר. למפגש עם ג'קסונוויל ביום ראשון נותרו עוד 8,000 כרטיסים.

לאחר הודעתו של רג'י בוש כי יחזיר את פרס ההייזמן, אמרה חברת הנאמנות של המפעל כי התואר לא יוענק לאף שחקן. "ההחלטה היא כי לא יהיה זוכה ב-2005", נמסר. וינס יאנג סיים באותה עונה במקום השני במרחק ניכר מבוש. "לא הייתי רוצה לקבל את הפרס", אמר יאנג, "בשבילי, בוש הוא הזוכה באותה עונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully