וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בהפועל ת"א: "הכי חשוב להחזיר את השקט"

בהפועל ת"א מנסים להרגיע את הרוחות לאחר יום סוער, אבל כרגע הראל וטביב מתבצרים בעמדותיהם. בראשון זכויות הניהול עוברות למשה הראל. השחקנים זועמים על עיכוב המענקים. והאוהדים? מה נגיד, צפו בתלונות שלהם בזמן שהמתינו בתור לרכישת מנויים לליגת האלופות

אדריאן הרבשטיין

צפו בתורים הארוכים בבלומפילד ובתגובות האוהדים למחירים הגבוהים של הכרטיסים למשחקי ליגת האלופות.

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אחרי יום גדוש במחלוקות בין הבעלים של הפועל תל אביב, מוני הראל ואלי טביב, הוחלט הערב (חמישי) במועדון לנסות ולחזור לשגרת עבודה, כשביום ראשון יעברו זכויות הניהול של מוני הראל לאחיו משה.

משה הראל יהפוך להיות הבעלים בפועל ללא מניות בקבוצה, אלא רק יחזיק בזכויות הניהול. המשמעות היא שמיום ראשון הקרוב ינסה המועדון לחזור לפעילותו הרגילה מבחינה ניהולית, כשהמנכ"ל גבי קצרה, והיו"ר אמיר לובין ימשיכו לנהל את המועדון באופן שוטף. בהפועל תל אביב מקווים לתת לשחקנים ולצוות המקצועי שקט בתקופה הקרובה, ובין לבין ינסו לגשר על הפערים בין טביב להראל, כשעל הפרק ניסיונות להפגיש בין השניים בכדי לתאם ביניהם סוגיות בניהול המועדון.

גורם בכיר בהפועל תל אביב: "הכי חשוב לנו זה להחזיר את השקט לשחקנים ולמועדון כולו. אנחנו מקווים לפתור את הבעיות בין טביב להראל". למרות זאת, שני הצדדים כרגע מבוצרים בעמדותיהם וקשה לראות איך השניים יסכימו לפגישה ביניהם.

מוקדם יותר היום הצהיר מוני הראל כי הוא עוזב את תפקידו בהנהלת הקבוצה, ואחיו משה יהיה נציגו. לטענתו, הוא לא צריך בשביל המהלך הזה את אישורו של טביב, ושאחיו לא יהיה מנכ"ל. כמו כן, הראל גילה שטביב הציע לו למכור את חלקו בהנהלה, בניגוד למה שפורסם בתקשורת.

"אני כבר לפני שבועיים החלטתי שאני מעביר את המנדט שלי לאח שלי, והוא יהיה זה שיעמוד מול אלי טביב ומול מנכ"ל משותף", אמר היום הראל ל"עושים ספורט" בגלי צה"ל, "הפועל צריכה מנכ"ל אחד, זה נכון, ואח שלי לא יבוא למנכ"ל, הוא יבוא לייצג אותי בהנהלה. לא רוצה להגיד אם אני מרוצה או לא מגבי קצרה. אני קצת עייף, קצת עסוק בדברים אחרים. אחי יכול לתרום לא פחות ממני, אם לא יותר. לא מבין מה הבעיה שאחי יהיה במקומי. גם הוא בא לכדורגל מהנשמה. אח שלי ניהל כמה וכמה עסקים בחיים שלו.

"החל מהימים הקרובים אהיה רק אוהד. הגב הכלכלי שלי נשאר, אבל הפרסונה שתעמוד מול טביב תהיה משה הראל. אני לא צריך את ההסכמה של טביב למהלך הזה. אני דירקטור, כמו שטביב דירקטור. אני באמת מאמין ומקווה שבמידה שנבנה צורת ניהול אחרת, היחסים יהיו טובים יותר. החלק שלי לא למכירה. כתבו שביקשתי כסף כדי לצאת מהפועל? זו בושה וחרפה. מציגים אותי כאחד שמנסה להוציא כסף מהפועל כדי ללכת, אבל מעולם לא ביקשתי ממנו למכור. אם כבר, זה בדיוק הפוך: טביב הציע לי שאקנה ממנו את החלק שלו".

בתוך כך, מתברר כי אשתו של מוני הראל, נטלי הראל, עושה מאמצים למנוע מהלך של העברת הקבוצה לידיים אחרות. נטלי הראל הגישה בקשה לבית המשפט לענייני משפחה במחוז תל אביב למנוע מצב של העברת מניות לגורם אחר, כאשר השופט אריאל בן ארי קיבל את עמדתה ואסר על מהלך שכזה. השופט אסר בהחלטתו על הראל או מי מטעמו לבצע כל דיספוזיציה במניות של הקבוצה עד שיתקיים דיון בעניין. נטלי הראל ועורך דינה סירבו להגיב לידיעה.

אגב משה הראל, גורם בהנהלת הפועל תל אביב אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "אוי לנו אם משה יהיה בהנהלה. הוא מתנהג כאחרון האוהדים, בכל מקום הוא רב עם כולם, מקלל ופשוט עושה נזק תדמיתי למועדון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

השחקנים מודאגים: "לא קיבלנו מענקים"

רגע לפני ששחקני הפועל תל אביב שבו היום לאימונים ולמרות שעל פניו הצהירו כי המצב הקיים בהנהלה אינו משפיע עליהם, הביע אחד משחקניה הבכירים של הקבוצה את דאגתו לגבי מצב העניינים במועדון וטען כי הבלגאן בהנהלה משפיע בדרך עקיפה על השחקנים.

"זה שאנחנו לא מרגישים את זה ישירות לא אומר שזה לא מגיע אלינו", אמר אותו שחקן. "ארבעה חודשים אנחנו כבר מחכים למענק אליפות שהובטח לנו, ואף אחד עדיין לא קיבל כלום. אנחנו ממתינים גם למענקים על העפלה לליגת האלופות ואף אחד לא יודע מתי הם יתקבלו. הכל תקוע בהנהלה, לא נותנים לגבי קצרה ולאמיר לובין לעבוד וכך הדברים נראים. זה פוגע בנו ויפגע עוד בעתיד".

המשמעות מדבריו של השחקן הבכיר היא שמענקי ליגת האלופות והאליפות לא שולמו ולא ישולמו בזמן הקרוב. זאת בניגוד, למשל, למכבי חיפה, שם מענקי האליפות ומענקי ליגת האלופות שולמו חודש לאחר ההישג. האנדרלמוסיה החוגגת בצמרת הניהולית בהפועל גורמת לחלק מהשחקנים להתרעם גם הם על המצב. אותו שחקן הוסיף: "אנחנו מקווים שהדברים יסתדרו ולא יפגעו בנו. מבחינה מקצועית אנחנו נמצאים כרגע בשיא".

"כך הדברים לא יכולים להימשך"

בתוך כל ההצהרות של הבעלים ביממה האחרונה, בהפועל תל אביב יש גם אנשים אחרים ורבים מבם מודאגים מחוסר הוודאות הנראית לעין במועדון. בכיר במועדון אמר היום: "איך שהדברים נראים עכשיו, המועדון לא יכול להמשיך לתפקד. הכל תקוע ואף אחד לא יודע איך לפתור את המצב בין אלי למוני. הדרך היחידה שתאפשר להמשיך ולנהל את המועדון בצורה נורמאלית, היא שהשניים יישבו, ידברו ויחתמו על חוזים בנוגע לאיך שהמועדון אמור להתקיים. האבסורד הוא שככה הדברים נראים בשיא ההצלחה, אף אחד לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היו כישלונות".

אותו גורם בכיר גם התייחס לעובדה שהראל רוצה לצרף את אחיו, משה, לתפקיד המנכ"ל הנוסף: "עד היום המועדון התנהל בצורה מצוינת בכל המישורים, כך שהסיבה שמוני רוצה להכניס את אחיו לא ברורה, אבל אפשר להבין את הרצון שלו להכניס מישהו שמקורב אליו להנהלת הקבוצה. יחד עם זאת, אי אפשר פשוט להחליט לבד החלטות מהסוג הזה ולהודיע לטביב על המהלך כאילו הוא עוד אחד מהעובדים במועדון. בטח כשיש את גבי קצרה, שעושה את התפקיד בצורה טובה מאוד בעיני טביב. כך הדברים באמת לא יכולים להימשך. יש שני תסריטים: או שכולנו נעבור את זה ונצא הרבה יותר מחוזקים, או שכל מה שנבנה פה בשנתיים האחרונות יתפרק".

אוהדים מאיימים: נחרים את המשחקים

בצל התוהו ובוהו הניהולי, הגיעו הבוקר (חמישי) מאות אוהדים של הפועל תל אביב לקופות בבלומפילד, שם נפתחה מכירת המנויים לשלב הבתים של המפעל האירופאי.

אוהדים רבים של הקבוצה, שמחזיקים בכרטיסי מנוי כבר שנים ארוכות, בחרו שלא לקנות מנויים למשחקים באירופה גם אחרי הורדת המחירים וזאת בטענה שהם עדיין גבוהים ומופרזים. רבים גם נפגעו מיחס ההנהלה וטענו שהורדת מחירי המנויים נעשתה בצורת ספין זול על גב האוהדים. כזכור ההנהלה פירסמה מחירים גבוהים בהתחלה ולאחר מכן הורידה אותם למחזיקים במנויים לליגת העל. לטענת האוהדים המהלך הזה נועד כדי ליצור תחושה שהיא הולכת לכיוון האוהדים, כשהמחירים נשארים גבוהים מאוד.

אלו שכן הגיעו היום למקום, עמדו דקות ארוכות בתורים הארוכים והיה גם מי שבזמן ההמתנה פשוט ויתרו על הקנייה בגלל שהיו צריכים למהר ולהגיע למקומות אחרים. אוהדים רבים זעמו לראות את התורים הארוכים, שנבעו מהעובדה שבמקום עבדו קופות ספורות בלבד ושהייתה תקלה באחת המדפסות. בתורים נראו לא מעט פרצופים זועמים ועצבניים, כשהקללות שנשלחו לאוויר הביעו תסכול גם על המחירים הגבוהים, גם הופנו כלפי אלי טביב וגם בגלל מרמור על ההמתנה הארוכה.

בסופו של דבר נמכרו כ-4,500 כרטיסים, כאשר ביום ראשון צפויה הנהלת הפועל תל אביב להיפגש עם נציגי המשטרה, שתאשר את מכירתם של מנויים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully