וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדיר: "הצעירים מקבלים צהובים מהתלהבות"

16.9.2010 / 10:56

חלוץ מכבי חיפה התייחס להרחקת גולסה ולכרטיסים הצהובים בוסרמיל. על הפועל ת"א: "פעם הם בליגת האלופות, פעם אנחנו"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יאיר דניאל

אחרי האסיפה שהתקיימה אתמול (רביעי), בה ביקר המאמן אלישע לוי את אייל גולסה לעיני השחקנים, מכבי חיפה קיימה הבוקר אימון נוסף לפני היציאה לפגרת יום כיפור ולקראת המשחק ביום שני מול הפועל עכו.

כפי שפורסם אתמול, המאמן אלישע לוי עקץ את הקשר אייל גולסה בנוכחות שחקני הקבוצה באסיפה שקיים לפני האימון. גולסה לא הגיב לדברים ונראה כי הוא מעדיף לתת לעניין לחלוף. גוסטבו בוקולי לא התאמן בשל רגישות בגיד האכילס. פיטר מסיללה נטש את האימון בתחילתו.

בינתיים, לפני האימון היום, קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים השבועית שלה בכפר גלים, בה התראיין מוחמד גדיר, שכבש שני שערים בשלושה משחקים והעניק לקבוצה שש נקודות חשובות במאבקה בצמרת. המאמן אלישע לוי שינה את תפקודו של גדיר, והעונה, ובניגוד לעונה שעברה, הוא מתפקד אותו כשחקן חופשי בהתקפה ולא בכנף, מה שלפחות כרגע נראה כמהלך נכון שתורם לקבוצה.

"אני עובד קשה באימונים ושמח שהעונה יש לי מקום בהרכב הפותח, אני מקווה שתהיה המשכיות", אמר החלוץ. שהתייחס לתיקו בוסרמיל ביום שני. "פתחנו טוב את המשחק, בהמשך ספגנו כרטיס אדום ובאר שבע התחילה לתקוף, אבל לפחות הוצאנו נקודה. שחקנים כמו גולסה וכמוני סופגים צהובים בגלל שאנחנו מתלהבים ורוצים להוכיח שיש לנו מקום בהרכב. יש כאן קבוצה חדשה, עזבו אותנו שחקנים, עברו רק שלושה משחקים ואנחנו מתקדמים כל הזמן. יש לנו סגל טוב".

גדיר התייחס גם לעובדה שהפועל תל אביב נמצאת בליגת האלופות: "מגיע להם כל הכבוד, הם משחקים כדורגל יפה ומייצגים את המועדון בצורה הכי טוב. ברור שמפריע לנו שאנחנו לא בליגת האלופות אבל זה כדורגל. פעם הם ופעם אנחנו". גדיר נשאל תחילה על העובדה שהפועל חיפה, היריבה העירונית, ממוקמת בראש הטבלה. "עד עכשיו מגיע להם המקום הראשון, אבל אנחנו לא מדברים על קבוצות אחרות, אלא רק על מכבי חיפה", אמר גדיר.

אייל גולסה ייכלל בסגל הקבוצה למשחק הליגה הבא מול בני יהודה, משום שלפי תקנון ההתאחדות לכדורגל כרטיס אדום גורר הרחקה מהמשחק הרשמי הקרוב. השחקן ייעדר מהמשחק ביום שני בגביע הטוטו. החלוץ אלכסנדר זהבי, שסובל מקרע קטן בשריר הארבע ראשי, יגביר את קצב האימונים. השחקן הודיע כי יעדיף לשחק עבור נבחרת פורטוגל ולא עבור נבחרת ארצות הברית, המדינה בה גדל. יניב קטן וניר דוידוביץ' ממשיכים להיעדר מהאימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully