וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב: "מנכ"ל נוסף זה מיותר, כמו שני ראשי ממשלה"

הבעלים של הפועל ת”א לא הסתירו את המחלוקות ופיזרו איומי פרידה. הראל הציע לקנות את חלקו של טביב במועדון

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל תל אביב שבה הערב (רביעי) ממשחק הבכורה שלה בליגת האלופות בליסבון (2:0), אבל במקום להתעסק במסקנות מבנפיקה לקראת המשחק מול ליון בבלומפילד ב-29 בחודש, האדומים דשו בעיקר במחלוקות הקשות בין שני הבעלים של המועדון, מוני הראל ואלי טביב, ואיומי הפרידה של כל אחד מהצדדים. כזכור, בזמן שהפועל תל אביב התכוננה למשחק מול בנפיקה ליסבון, צצו צרות חדשות בין הזוג: מינוי מנכ"ל נוסף לקבוצה מצידו של הראל, מחירי המנוים למשחקי הבית בליגת האלופות ועימות אחד שבו נאמר שאחד הצדדים אולי יצטרך לעזוב בסוף ולפרק את חבילה.

אף על פי שלאורך כל היום נעשו מאמצים לגשר על הפערים בין הבעלים, הקרע מחריף עוד יותר ועל פי מקורבים לבעלי המועדון בעימות שהתרחש במלון אמש בין טביב להראל, האחרון הציע לטביב לרכוש את חלקו במועדון, שעומד על 50 אחוז, מה שיעמיד אותו כבעלים היחיד של האדומים. זאת לאחר שסירב טביב למנות את אחיו של הראל, משה, למנכ"ל שני למועדון. על פי הערכות מדובר ב-15 מיליון שקל. נכון לרגעים אלה, טביב סירב להצעה ומקורביו אומרים כי לא ימכור את חלקו בפחות מ-30 מיליון. בהפועל לא רואים כרגע פתרון לסכסוך, אלא אם כן גורם שלישי יתערב וינסה לגשר על הפערים בין הצדדים".

עם חזרתה של הפועל תל אביב, התברר באמת עמוק השבר. שני הצדדים אפילו לא ניסו לייפות את המציאות, דיברו בגלוי על כל מה שנכתב עליהם לאחרונה, עם שפת גוף שמאשרת שזה לא עוד משבר. "יש חילוקי דעות על כמה דברים", אמר טביב לאחר הנחיתה. "נשב ונחליט מה עושים הלאה, אבל תמיד הפועל תל אביב תהיה חזקה, לא לדאוג. אני בהפועל תל אביב, אני מאמין שגם מוני יישאר, אבל תשאלו אותו". כשנשאל על דרישתו של הראל לצרף מנכ"ל נוסף לצידו של גבי קצרה אמר טביב: "צירוף עוד מנכ"ל לקבוצה זה מיותר, זה כמו שיהיו שני ראשי ממשלות".

גם הראל לא התבייש לדבר על המשבר: "גם אני נשאר. הכל יהיה בסדר. יש בינינו חילוקי דעות אך פה זה מתחיל ונגמר. אלי אמר שאחי לא יהיה מנכ"ל. אז הוא אמר. הכל יהיה בסדר".

"אני לא מרגיש את המתיחות בין הבעלים, וגם לא השחקנים", אמר אלי גוטמן. "ככל שעברו השעות התחושה של הפספוס רק הלכה וגברה, אבל מצד שני זה נותן תקווה להמשך שנבקיע ונביא נקודות. רוי קוסטה בעצמו אמר לי שהיה פנדל, הוא התלהב מאיתנו וגם בעיתונות שם אמרו שנהווה גורם בבית הזה".

איתי שכטר הוסיף: "אנחנו אוהבים את שני הבעלים ורוצים שיהיה טוב ושקט. אני מאמין שאם יש בעיה, היא תיפתר בימים הקרובים". על המשחק מול בנפיקה אמר החלוץ: "יש תחושה חמצמצה כי עמדנו יפה. יכולנו להוביל, אבל לא שרקו לפנדל וזה חלק מהמשחק. אולי השיפוט זה השכר לימוד שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully