וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קורנפיין לקח את המלחמה באוהדים כפרויקט אישי"

ארגון לה פמיליה שב ותקף את יושב ראש בית"ר ירושלים: "עשרים אוהדים נעצרו בלי סיבה בגללו, זו דיקטטורה"

ארגון האוהדים לה פמיליה פרסם הערב (רביעי) מכתב מחאה כנגד יושב ראש בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, על רקע פעילותו כנגד הארגון. במכתב נטען שקורנפיין מסית כנגד הארגון ומפנה אליו את האשמה למצב ביציעים בטדי.

"איציק החליט לקחת את המלחמה באוהדים כפרוייקט אישי גם אם זה יפגע במועדון", נכתב במכתב הזועם. "כשעלינו מאות אוהדים לאימון פתיחה כדי לעודד ולתמוך בשחקנים לקראת העונה החדשה, עשרים אוהדים נעצרו בלי שיעשו כלום. התקשרנו כמה אוהדים לאיציק, לראות איך זה שעוצרים אנשים בלי סיבה והתגובה שלו היתה 'לא מעניין אותי, שיעצרו את כולכם".

"כמה ימים לאחר מכן", המשיכו נציגי הארגון. "נעצרו מספר אוהדים בעקבות סטטוסים בפייסבוק שבהם הם מעבירים ביקורת על איציק והוא החליט להגיש עליהם תלונה. אחרי שנעצרו ונחקרו הם הורחקו. זאת צורה ליו"ר? דיקטטורה כבר אמרנו?".

"בשיחות עם אוהדים איציק אמר 'אני אשתק את היציע המזרחי ואעשה אותו בית קברות אם צריך'", נמשך המכתב. "לפני פתיחת הליגה הגיעה משטרה לבתים של אוהדים עם צווי חיפוש והפכו להם את הבית רק כדי להטריד אותם ועובדה שלא מצאו כלום אצל שום אוהד. השיא היה כשכמה ימים לפני המשחק מול מכבי הגיעו שוטרים בשלוש בלילה לבתיהם של חמישה אוהדים, הקימו אותם מהמיטות, לקחו אותם לתחנה ואמרו להם שהם חשודים בכך שיקללו את איציק נגד מכבי".

תגובתה של בית"ר למכתב תובא כשתושג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully