וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהם מריחים את אוקטובר

יובל קליין

15.9.2010 / 16:30

סבאת'יה סוחב את היאנקיז על הגב, לינסקאם מתאושש, טולוויצקי עירני ודווקא ג'יטר מאכזב. יובל קליין חובט לסייקל

סינגל: טים לינסקאם

בסן פרנסיסקו רוצים פלייאוף, ומה שיכול להביא אותם לשם זה הפיצ'ינג המצוין שלהם. הלילה, הופעה פנטסטית של בארי זיטו, שהרשה לדודג'רס חבטה אחת, לא הספיקה לניצחון, וביום ראשון היה זה טים לינסקאם שנתן הצגה. "הפריק" חווה עונה של עליות וירידות, מצא את הזון ובשבעה אינינגים שרף תשעה חובטים של הפאדרס, כשהוא מרשה ריצה בודדת. בנוסף, לינסקאם הראה יכולות מפתיעות עם המחבט, כשסינגל שלו הכניס שני רצים ברביעי. אחרי שבתחילת השנה הג'איינטס הפסידו 9 מ-11 המשחקים שלהם לפאדרס, הם לקחו את הסדרה בסופ"ש עם שלוש ניצחונות מארבעה, אבל עדיין רחוקים משחק וחצי מסן דייגו.

דאבל: טרוי טולוויצקי

השורטסטופ המצטיין של קולורדו יכול לא רק להביא את הרוקיז לפלייאוף, אלא גם לעשות היסטוריה אישית. "טולו" מתקרב להיות השורטסטופ הראשון מאז 1993 שמוביל את הנשיונל ליג גם באחוזי סלאגינג וגם באחוזי פילדינג, מה שיקנה לו כפפת זהב ומחבט כסף. השבוע, טולו שלח שבעה כדורים ליציעים והרוקיז היו חמים אש, עד שהגיעה סן דייגו להרגיע אותם עם שני הפסדים רצופים בבית. "הוא מתחיל להיות בריא, זה מה שקורה", ניסה להסביר מאמן קולורדו, ג'ים טרייסי, את הכושר של טולו מאז שחזר מפציעה. הרוקיז איבדו קצת גובה עם ההפסדים לפאדרס והם 3.5 משחקים מאחור.

טריפל: דנארד ספאן

אחרי המשחק אתמול בין מינסוטה לשיקגו וייט סוקס, לא היה צריך צוות התחזוקה של המגרש לנקות את הבסיסים, דנארד ספאן עשה את זה בשבילם.

האאוטפילדר הזריז של הטווינס שלח סינגל בחמישי ודאבל בשמיני עם בסיסים מלאים כדי להכניס ארבעה רצים, לתת לטווינס ניצחון חוץ חשוב מול הווייט-סוקס ולהגדיל את הפער מהם לשבעה משחקים. הטווינס, עם הבולפן המצוין, משחקים כל כך טוב, שאוזי גיין, מאמן הווייט סוקס, כבר ויתר על שני המשחקים הבאים בין הקבוצות. "אנחנו בפיגור תשעה משחקים", אמר והרים ידיים. למינסוטה יש סיכוי טוב לסיים עם המאזן הכי טוב באמריקן ליג, מה שיבטיח לה יתרון ביתיות בשני משחקי הפליאוף הראשונים. פתיחת האצטדיון החדש טארגט פילד עשתה רק טוב לספאן וחבריו, שגם נהנים ממאזן הבית הטוב בליגה.

הומראן: סי.סי סבאת'יה

המפגש ביום שני בין היאנקיז לרייז היה גם מפגש פיצ'ינג איכותי בין שני המועמדים המובילים לתואר הסיי-יאנג באמריקן ליג - דייויד פרייס של הרייז מול סי.סי בפסים. את המשחק עצמו ניצחו הרייז, אבל ההופעה של סבאת'יה נתנה לו פור במרוץ הסיי-יאנג. שמונה אינינגים ללא ריצה היו צריכים להביא לו את הניצחון העשרים שלו העונה, אבל המחבטים של ניו יורק לא עזרו לו באותו יום. סבאת'יה הוא אולי משחקני הבייסבול היחידים שאוהבים לשחק בטרופיקנה פילד, כשכבר בתחילת השנה הוא כמעט ורשם שם נו-היטר. לאחר המשחק, המגיש המלא של ניו-יורק סירב להתייחס למרוץ הסיי-יאנג והיה מאוכזב מהפסד הקבוצה. בצד השני היה דייויד פרייס היה מאושר מהניצחון. כל כך מאושר, שאמר שלסי.סי מגיע התואר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

השקית החומה: דרק ג'יטר

מפתיע לראות את ג'יטר פה, במיוחד בחודש ספטמבר, החודש שבו הוא בדרך כלל קופץ מדרגה לקראת אוקטובר. מתחילת ספטמבר, ג'יטר מתקשה למצוא את הכדור, הכניס רק שני רצים וחובט ל-18.6 אחוז, כמובן ללא הומראן. אבל ג'יטר בשלו, רגוע וקול כתמיד. "בייסבול זה בייסבול", הוא אומר, "המשחק לא השתנה. אם אתה מנסה לשנות משהו, אתה בבעיה". ג'יטר חבט בחמש השנים האחרונות מעל 30 אחוז והשנה הוא תקוע על 26.2. יאללה, ג'יטר, תתעורר, זה ספטמבר. זקוקים לך בברונקס.

המספר הנוסף:

במשך שתי עונות רצופות מצליח ג'ון לסטר לשרוף מעל 200 חובטים. בנוסף, הוא המגיש השמאלי החמישי בהיסטוריה המפוארת של הרד-סוקס שעושה זאת.

לא רק ג'ון לסטר, אלא גם קלייטון קרשו מהדודג'רס מצליח לרשום 200+ סטרייקאאוטס, והוא המגיש השמאלי הראשון של הדודג'רס שעושה זאת מאז 1986

דן אוגלה, שחקן הבסיס השני של פלורידה, הפך לשחקן הבסיס השני הראשון בהיסטוריה שרושם ארבע עונות רצופות של 30+ הומראנס

אדם דאן הוא מנייה בטוחה. כל כך בטוחה, שכבר שבע שנים הוא עם 35+ הומרים

ואי אפשר לסיים בלי תופעת בולטימור. האורילס ניצחו את ארבע הסדרות האחרונות שלהם. הפעם האחרונה שזה קרה - 2004

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully