וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן גרנט וכריס ג'נקינס סיימו את העונה

14.9.2010 / 20:31

הרץ האחורי של גרין ביי יעבור ניתוח בקרסול, ברנדון ג'קסון יחליפו. התאקל של הג'טס סיים את העונה, אולי גם את הקריירה

חדשות קשות לגרין ביי פאקרס ולניו יורק ג'טס. ריאן גרנט, הרץ האחורי של הפאקרס, ייאלץ לעבור ניתוח בקרסול בעקבות פציעתו במשחק הניצחון בפילדלפיה 20:27 ביום ראשון. גרנט קרע רצועות בקרסולו ו-FOX ספורט דיווחה כי הוא סיים את העונה. ברנדון ג'קסון, הרץ המחליף של הפאקרס, יישא את מרבית הכדורים ויגובה בג'ון קון.

גם כריס ג'נקינס, התאקל המצוין של הג'טס, בחוץ, והבשורות במקרה שלו אפילו קשות יותר. ג'נקינס היה פצוע במרבית העונה שעברה בברך והלילה, במשחק ההפסד 10:9 לבולטימור, נפצע באותו מקום, פגיעה שהתבררה כקרע ברצועות ופגיעה מוקדמת נוספת מהעונה. ג'נקינס, אחת הדמויות היותר חיוביות של הליגה, כבר בן 31 והפציעות האחרונות גורמות לו לשקול פרישה. כרגע הוא הגדיר את הסיכוי לסיים את הקריירה כ-"50-50".

התבררה הפגיעה של בוב סנדרס מאינדיאנפוליס. סנדרס נפצע במרפקו במשחק ההפסד של הקולטס 34:24 ביוסטון ביום ראשון ועבר בדיקת MRI, שאישרה קרע. במקרה שלו לא ברור אם סיים את העונה, אבל ייתכן מאוד שכן.

רנדי מוס, התופס של ניו אינגלנד, ערך שיחת הבהרה עם המאמן ביל בליצ'יק בעקבות חוסר שביעות רצונו מהעובדה שחוזהו לא מוארך. "אני רוצה שוב להדגיש, אני לא רוצה לעזוב את ניו אינגלנד. אני לא רוצה לומר מה היה בשיחה, מלבד העובדה שהבהרנו את העניינים ואמרתי לו 'יס סיר, הבנתי אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully