וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיפת הפועל ב"ש נדחתה. הסיבה: קלינגר צרוד

14.9.2010 / 20:03

המאמן עבד קשה על הספסל. ז'אן: "טוב לי בבאר שבע. גולדהאר רצה שאשאר במכבי ת"א, אבל אנשים העבירו לו מסר מוטעה"

מאמן הפועל באר שבע, ניר קלינגר, תכנן לקיים היום (שלישי) אסיפת שחקנים בעקבות התיקו אמש מול מכבי חיפה (1:1), אלא שהאסיפה תצטרך לחכות למועד מאוחר יותר. הסיבה: המאמן צרוד ולא מסוגל לדבר בעקבות העובדה שהרבה לדבר עם השחקנים במהלך המשחק. "הוא התאמץ לא פחות מאיתנו", אמר שחקן בבאר שבע, "שיחקנו טוב אתמול, היה שווה לו להשקיע".

במועדון מרוצים משני שחקני הרכש הפורטוגלים שהביא איתו קלינגר, ברנרדו ואשקונסלוס שנלחם והיה פעיל מאוד במשחק ההתקפה של הקבוצה, וריקרדו פרננדש שעד כה עושה רושם שמדובר באחת ההחתמות החכמות של המאמן בקיץ. הקשר מאור מליקסון אמור לחזור לאימונים בהדרגה, אבל בכל מקרה יהיה כשיר למשחק הבא של הקבוצה מול מ.ס אשדוד, ביום שני במסגרת גביע הטוטו.

בבוקר שאחרי שער השוויון שכבש, הקשר ליאור ז'אן הסביר הבוקר לוואלה! ספורט את הסיבות שבגינן עזב את מכבי תל אביב. "הסוכן הגרמני שלי, מרק שרמן, לא הסתדר עם הנהלת מכבי תל אביב", אמר ז'אן, "זה הגיע להמון מצבים של מלחמות אגו. אחרי שההצעות ממץ ואזרבייג'אן נפלו, לקחתי סוכן אחר אבל זה גם לא הסתדר. אני לא אדם שרודף אחרי הכסף וחשוב לי להיות במקום שבו טוב לי. היו סעיפים (סעיף יציאה לחו"ל, א"י) שלא יכולתי לוותר עליהם כי הם היו חשובים לעתיד שלי".

ז'אן סיפר גם על היחסים עם הבעלים של הצהובים: "מיטש גולדהאר התקשר אליי בעצמו וביקש שאבוא לאימון הפתיחה, אבל האנשים הקרובים אליי ייעצו לי לא ללכת בלי חוזה כי אם הייתי נפצע הייתי בבעיה גדולה. אנשים מסוימים לא דאגו להעביר לגולדהאר את המסר הנכון והוא קיבל רושם מוטעה וחבל. לא הייתי אנטי ורציתי לשחק שם. תמיד התפשרתי עם מכבי תל אביב, הייתי איתה בימים הכי קשים שלה. ציפיתי ליחס אחר, אני לא שחקן שעלה מהנוער או שחקן שבא מבחוץ. אז באיזה מקום אולי הוצאתי את התסכול שלי כי נתתי מעצמי שבע שנים שלא היו קלות לי. כולם יודעים שבאתי לקראת המערכת. במצבים הכי קשים תמיד הייתי שם ושתקתי.

"הגעתי למועדון חם מאוד, יש כאן אנשים טובים ואוירה טובה, אני כל בוקר מתעורר עם חיוך. לא כסף וזהב שווים את זה", סיכם ז'אן, "בעוד חודש אחזור לכושר טוב. לא עשיתי הכנה ולא מחנה אימון. בדקות האחרונות לא היה לי קל, אבל נתתי את הכל בשביל הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully