וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: אייל שן ייעדר מספר שבועות

14.9.2010 / 20:12

הקשר נפצע במשחק אימון, עשוי להיות מושבת עד חודש וחצי. מחפוד זימן את מתיאוס לשיחה ודרש משחקניו שיפור ביכולת

מאמן הפועל פתח תקוה, אלי מחפוד, לקח הבוקר (שלישי) את עמנואל מתיאס לשיחה אישית באימון ושוחח איתו על יכולתו. מחפוד הבהיר לראשי המועדון, תומר סיני וגל חצור שהיו באימון, כי הוא מצפה שהמגן הטוגולזי יחזור ליכולתו מהעונה שעברה וישתפר מיידית. אם מתיאס לא ישפר את יכולתו, ייתכן שישוחרר בחודש ינואר.

מחפוד גם שוחח עם השחקנים ואמר להם: "כולם צריכים להיות ביחד דווקא בתקופה כזו, כשהדברים פחות הולכים. שחקנים עם אופי לא צריכים לברוח מאחריות".

סאלם אבו סיאם שהיה אמור להגיע לאימון היום בכפוף לסיכום עם ההנהלה, לא הגיע בסופו של דבר מאחר ולא ניתן אישור להגעתו. כזכור, אתמול ניהלו הצדדים משא ומתן. אחר הצהריים ייערך משחק אימון מול הפועל רעננה. מחר תערוך הקבוצה אימון בחוף הים.

הקשר אייל שן והחלוץ אלון תורג'מן נפצעו במשחק האימון שנערך הערב מול הפועל רעננה (1:2. אוהד קדוסי וארמון בן נעים כבשו, אבי קנפו צימק בפנדל). ההערכה היא ששן ייעדר בין שבועיים לששה שבועות ואילו תורג'מן, שסובב את הקרסול, ייעדר מספר ימים. שן חתם רק בשבוע שעבר בהפועל פתח תקוה, אבל במועדון מקווים שיחזור כמה שיותר מהר למגרשים. "אולי הפגרה באה בזמן", אמרו.

הבלם גל כהן והחלוץ דודו ביטון ערכו ריצה מסביב למגרש.

עדכון ראשון: 11:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully