וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אחרי ההרחקה, זה היה סיפור אחר"

13.9.2010 / 22:07

מאמן חיפה סבר כי ה-1:1 בבאר שבע משקף. בקבוצה הבהירו: בוקולי הקפטן השלישי. קלינגר: "מרוצה מהקצב לא מהתוצאה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי שני ניצחונות 0:1 בשני מחזורי הליגה הראשונים, מכבי חיפה נעצרה הערב (שני) בבאר שבע. ולדימיר דבאלישווילי אמנם העלה את סגנית האלופה ליתרון בדקה ה-50, אבל אז הורחק אייל גולסה (57) ואפשר למקומיים להשתלט על המשחק. ליאור ז'אן ניצל טעות איומה של אמיר אדרי, איזן בדקה ה-70 וקבע 1:1 בסיום. המשמעות היא שהפועל חיפה נותרה הקבוצה המושלמת היחידה בליגה וכמובן שמרה על ההובלה. השער שספג אדרי קבע כי אין בליגה עוד קבוצות עם מאזן נקי מספיגות.

ז'אן, כובש שער השוויון, רשם בכורה מוצלחת בבירת הנגב ובסיום הביע שביעות רצון מהנקדה: "זה משחק ראשון שלי אחרי שלושה חודשים, וה-90 דקות לא היו קלות. אני שמח על השער שלי, זה ייתן לי ביטחון להמשך. עשינו תוצאה יפה מול קבוצה מצויינת. נקווה להמשכיות בעתיד". על העובדה שהיתה יכולה באר שבע לנצח, אך סבלה מהחמצות רבות של שחקניה, אמר ז'אן: "החמצות זה חלק מהמשחק, אבל גם הנקודה הזו היא חשובה אחרי ההפסד בשבוע שעבר". אגב, ז'אן זכה לקבלת פנים חמה מהקהל. כ-30 אוהדים חיכו לו, עטפו אותו באהבה ושרו לו: "הוא אדום".

מאמנו של ז'אן, ניר קלינגר, דווקא היה פחות מרוצה: "מהתוצאה בוודאי שאני לא מרוצה, אבל אני כן מרוצה מהנחישות והקצב. חיפה קבוצה מצוינת שגררה אותנו לקצב משחק מאוד מהיר. אנשים ראו משחק טוב, אדרי תפס יום מצוין ומנע לפחות שני שערים". המאמן נשאל האם הקבוצה עמדה במבחן בגרות: "מבחינתי, עמדנו ב-70 אחוז. משחקים כאלה צריך לנצח דווקא בגלל העניין המנטאלי. ויתרנו על מאור מליקסון בלית ברירה כי הוא נפצע. הייתה חסרה לנו הברקה שלו ועוד הכנסת כדור לגול. הוא השקיע המון מאמץ ולכן הוחלף".

קלינגר נשאל מדוע הכניס בסיום קשר אחורי נוסף, את משה אסולין: "החילופים היו התקפיים, הכנסנו את אילוז וליאור אסולין. החילוף של משה אסולין היה אמור להועיל לנו בגלל העייפות של ליאוקר ז'אןץ חששתי שנקבל שער טפשי במתפרצת ולכן ביצעתי חילוף כזה. הגענו ליותר מצבים עם חלוץ אחד".

אלישע לוי: "הצהוב הראשון לא הגיע לגולסה"

גם במכבי חיפה אלישע לוי: התוצאה משקפת. החלק הראשון היה שלנו, זה היה כדורגל טוב של חיפה במיוחד אחרי השער. החצי השני היה של באר שבע, אבל אחרי שהרחיקו לנו שחקן זה היה סיפור אחר. באר שבע מסוכנת במצבים נייחים, ניסינו לאזן את המשחק וזה קצת פגע במחץ. צריך לשפוט כל משחק לאור מה שמתרחש בו והיום הגענו ללא מעט הזדמנויות. אין ספק שהחיסרון של יניב קטן הורגש. הוא שחקן חשוב במערך וכשהוא לא משחק, מרגישים את זה".

מאמן הירוקים פרגן לעידן ורד: "הוא לא שיחק הרבה זמן וזו הייתה הופעה טובה מבחינתו. הוא תפקד בצד ימין כמו שצריך ואני בטוח שהוא עוד ישתפר". על ההחלטה להעניק לפיטר מסיללה את סרט הקפטן אמר: "פיטר נמצא שנה רביעית בקבוצה, יש לו איכויות, הוא שחקן שקט ומחויב וטבעי שיקבל את הסרט".

אגב, עוד לפני המשחק מחו מספר אוהדים על ההחלטה של אלישע לוי להעניק את סרט הקפטן למסיללה ולא לליאור רפאלוב ואפילו שוחחו על כך עם גורמים במועדון. האוהדים הבהירו כי הם רוצים לראות שחקן מקומי עונד את הסרט. נציגי הקבוצה הסבירו לאוהדים שיניב קטן וניר דוידוביץ' הם הקפטנים הראשונים ובקבוצה הוסיפו שבמידה וגוסטבו בוקולי היה פותח, הוא היה משמש כקפטן ולפיכך, מסיללה הוא האופציה הרביעית. רפאלוב עצמו נראה מאוכזב בסיום וגם כעס על כך שהוחלף.

החלוץ תומר חמד, שלא שותף במשחק, נראה שפוף בסיום ובקבוצה אמרו: "לא ברור איך הוא השחקן האחרון שמקבל הזדמנויות מהספסל ואילו שלומי אזולאי מקבל הזדמנות לפניו".

בקבוצה לא אהבו את ההרחקה של אייל גולסה. לוי התייחס לעניין: "הצהוב הראשון לא הגיע לו, השני כן, אבל אנחנו לא מתעסקים עם שופטים". עלי עוסמאן, שספג מכה בידו במהלך המשחק, יעבור במהלך היום צילום לבדיקת חומרת הפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully