וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין קולב בספק לדטרויט

13.9.2010 / 20:41

הקוורטרבק של האיגלס יחזור אולי רק ביום שישי, ויק בכוננות. MRI לבוב סנדרס. מוס: "אי הארכת החוזה שלי - סטירה לפנים"

קווין קולב, הקוורטרבק של פילדלפיה שחטף זעזוע מוח במשחק ההפסד של האיגלס 27:20 ביום ראשון, בספק למשחק הבא של הקבוצה בדטרויט. אם ישוב קולב להתאמן השבוע, זה יקרה רק ביום שישי. אם לא יוכל לעלות גם לאימון הזה, מייקל ויק צפוי לתפוס את מקומו כקוורטרבק של העיטמים. מי שלא ישחק בשבוע הקרוב הוא קורבן אחר מהמשחק הזה, ריאן גרנט מהפאקרס, שיחמיץ את ההתמודדות עם בפאלו.

אינדיאנפוליס עלולה להסתדר עוד עונה בלי הסייפטי בוב סנדרס. סנדרס נטש במהלך משחק ההפסד 34:24 ביוסטון בשל פציעה במרפקו, ועוד לפני בדיקת ה-MRI שתיערך לו נפוצו שמועות כי הוא סובל משבר. "כרגע אלה ספקולציות, אחרי הבדיקה נדע", אמר המאמן ג'ים קאלדוול.

טום בריידי, הקוורטרבק של ניו אינגלנד, התייחס לראשונה לתאונת הדרכים שעבר בסוף השבוע ואמר כי "פחד עד מוות" . חברו של בריידי לקבוצה, רנדי מוס, ממשיך להיעלב מהפטריוטס, ואחרי הניצחון 24:38 על סינסינטי שפך את ליבו במשך 16 דקות על החוזה הבלתי חתום שלו. "אם מסתכלים על זה מבחינת ביזנס, זו השנה האחרונה שלי בפטריוטס. זו תהיה סטירה לפנים אם לא אחתום על חוזה חדש אחרי העונה". בריידי ניסה לרכך: "יש רק רנדי מוס אחד ששיחק וישחק אי פעם את המשחק. הוא כנראה תופס העומק הטוב בהיסטוריה, אתם רואים לבד מה הוא מסוגל לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully