וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנפיקה-הפועל ת"א: "באנו לטרוף את הקלפים"

אלי גוטמן והפועל תל אביב בטוחים שהם יכולים להפתיע את אירופה עם תוצאה טובה מול בנפיקה (20.45, ערוץ 5 ו-5HD), למרות שהמאמן מתכנן הרכב הגנתי יותר, עם בונדר כמגן. שכטר יחזור להרכב, באדיר יודח. דה סילבה: "זו הזירה להוכיח". צפו בדיווח מליסבון

נועם אשל

צילום וידאו: אורן קורנפלד
עריכת וידאו: דורון שטיין

בהפועל תל אביב כבר לא יכולים לחכות למשמע ההמנון של ליגת האלופות שיושמע מחר (שלישי, 20:45, שידור חי בספורט5 וספורט 5HD) במגרשה של בנפיקה, יריבתה הראשונה של האדומים בשלב הבתים של ליגת האלופות. ואם מד הלחץ אצל הפועל עלה לאחר המחזור האחרון, בו שוב לא הרשימה הקבוצה וסיימה בתיקו דחוק 2:2 עם עכו, גם הפורטוגלים דרוכים מאוד למשחק הראשון, לאחר שהפסידו שלושה מארבעת משחקי הפתיחה בליגה, וברור כי הפסד כבר במשחק הראשון מול הישראלים, ועוד בבית, עלולים לעורר לא מעט הדים במועדון.

גוטמן: "הפועל תל אביב לא צריכה לשבש ליריבה את המשחק"

אחרי בוקר חופשי ורגע לפני האימון המסכם, אלי גוטמן ודגלאס דה סילבה התייצבו למסיבת העיתונאים. המאמן הישראלי הפגין בקיאות וביטחון: "אני מודע לחשיבות המשחק. זה לא יהיה קל, אבל אנחנו מוכנים. הגענו לכאן כדי לשחק ולהילחם על הנקודות ויש לנו סיכוי לטרוף את הקלפים. חושבים שהמשחקים נגדנו הם נקודות בטוחות, אבל אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לשחק חזק ולהפתיע".

המאמן נידב ניתוח טקטי: "למדנו אותם, הם ישחקו בשיטת 4-4-2 מעוין. הפועל תל אביב לא צריכה לשבש ליריבה את המשחק. נכון שבנפיקה קבוצה מצוינת, אבל התכוננו אליהם היטב. שחקנים כמו סביולה, איימאר וקרדוסו יודעים מה הם צריכים לעשות. אנחנו נצטרך לדעת לצמצם להם את השטחים. אם נדע לעשות זאת, הם ייתקלו בבעיות". על פתיחת העונה הגרועה של בנפיקה אמר: "אין לזה חשיבות. ליגת האלופות זה המפעל החשוב ביותר. אני בטוח שהם מוכנים".

המאמן נשמע דרוך ונרגש מהמעמד: "השחקנים נרגשים, הם ייתנו את הכל וישחקו כקבוצה. אין ספק שהמעמד הזה יעשה שדרוג לשחקנים מהבחינה האישית והקבוצתית. אתרגש כשיושמע המנון האלופות, משם הכל יהיה אפשרי".

גם דה סילבה נשמע נרגש לפני הבכורה בליגת האלופות: "זו הזירה שבה אני יכול להוכיח מה אני שווה. זו פעם ראשונה שלי בליגת האלופות ואני מאוד שמח. בנפיקה חזקה, אבל כשעולים למשחק, שוכחים מהכבוד ועוזבים הכל".

בהמשך, יצאה הפועל לאימון המסכם. ההפתעה המסתמנת בהרכב היא שילובו של רומן רוקי על חשבונו של יוסי שבחון. גוטמן מתכנן הרכב הגנתי יותר ולכן יעדיף את דני בונדר בעמדת המגן הימני על חשבון עמרי קנדה. ביוואן פרנסמן יחליף את וואליד באדיר במרכז ההגנה. גילי ורמוט ישמש כקפטן במקום באדיר. ערן זהבי, ששבר את אפו במשחק מול עכו בשבת, התאמן עם מסיכה. מי שנשארו מחוץ לסגל 18 השחקנים שנרשמו למשחק הם סלים טועמה, שחזר לאחרונה לקבוצה, וכן ויקטור מרעי, שכבש ובישל בתיקו מול עכו בשבת.

עשרות אוהדים הגיעו לאימון, שרו ועודדו את השחקנים. גם הבעלים אלי טביב ומוני הראל הצטרפו כשהראל אף שר עם האוהדים: "מי שלא קופץ צהוב".

ההרכב המשוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, ביוואן פרנסמן, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, רומן רוקי (יוסי שבחון), ערן זהבי, גילי ורמוט, איתי שכטר, בן סהר.

"אנחנו מלאים במוטיבציה"

מאמן בנפיקה, ז'ורז'ה ז'סוס, שיודע כי מעמדו בקבוצה עלול להיפגע באופן קשה במקרה של הפסד, אמר לקראת היריבה שלו: "אני יודע שהפועל קבוצה חזקה. לא רציתי לקבל אותה בהגרלה. למרות זאת, אין משהו ספציפי שיש להפועל תל אביב יתרון אחד עלינו".

ז'סוס התייחס לפתיחת העונה בליגת האלופות: "זה המשחק הראשון ואנחנו רוצים לפתוח ברגל ימין. המטרה שלנו היא לעלות שלב". על פתיחת העונה הבינונית בליגה אמר: "אני מרגיש שהקבוצה משתפרת ויציבה יותר. לפתיחת העונה אין קשר לעונה שעברה. יש דברים בהם, בגלל חוסר בזמן, אני פחות חזקים".

לקראת המשחק עצמו אמר המאמן: "אנחנו מתכוננים לכל התרחישים. נשקיע את מירב האנרגיות. השחקנים מתרגשים, אבל הם ישקיעו את כל המאמצים. אנחנו נמצאים בלחץ כי זה משחק ראשון, אבל מלאים במוטיבציה". המאמן המשיך ואמר: "אין ספק שהמשחקים בליגת האלופות זה חלון הראווה של כל אירופה. אני מקווה שאוהדים רבים יגיעו למרות המצב שלנו בליגה, ואני מקווה שנוכל להביא להם ניצחון".

שוער בנפיקה, רוברטו גם הוא פירגן מאוד לאדומים לקראת ההתמודדות, ואמר: "שמעתי שהפועל חזקים". עם זאת, השוער לא נשמע מודאג יותר מדי מהשחקנים שצפויים לסכן את שערו מחר: "לא ראיתי שחקן ספציפי שיכול לעשות בעיות", אמר רוברטו. "אנחנו מגיעים מרוכזים מאוד ורוצים להשיג תוצאה טובה". על המשחקים האחרונים של הקבוצה בליגה, שגרמו למוראל בקבוצה לרדת, אמר השוער: "למשחקי הליגה לא תהיה השפעה כאן".

בנפיקה, כאמור, מגיעה למשחק לאחר פתיחת עונה איומה בליגה - ניצחון אחד לצד שלושה הפסדים. אלופת פורטוגל חוזרת לליגת האלופות לראשונה מאז עונת 2007/8, אז זה נגמר בהדחה מבית ד' שכלל גם את מילאן, שחטאר דונצק וסלטיק. הפעם האחרונה שבנפיקה עברה את שלב הבתים באלופות הייתה בעונת 2005/6, אז הפורטוגלים נעצרו ברבע גמר על ידי ברצלונה.

בפן המקצועי, ז'סוס יחסר את אדוארדו סאלביו הארגנטינאי ועל פי המסתמן, הוא לא צפוי לערוך שינוי בהרכב שהפסיד בשישי 2:1 לויטוריה גימראייש בליגה.

ההרכב המשוער: רוברטו, מקסי פריירה, לואיזאו, דויד לואיז, פאביו קואנטראו, פאבלו איימאר, חאבי גרסיה, ניקולאס גאיטן, קרלוס מרטינס, חאבייר סביולה, אוסקר קרדוסו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully