וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן לפרננדז: "הבאנו אותך להוביל, לא להזיק"

דור בלך

13.9.2010 / 16:13

מאמן בית"ר ירושלים תקף את קשר הקבוצה שלא נטל חלק באימון: "אתה מתנהג כמו ילד", לשחקנים: "אעיף אנשים ליציע"

לאחר שקיבלו אתמול (ראשון) יום מנוחה, חזרו היום אחר הצהריים שחקני בית"ר ירושלים למציאות העגומה וזכו לשטיפה מצד המאמן אורי מלמיליאן. "לא מעניין אותי מה היה בקיץ ומה הסיבה של כל אחד - 0 נקודות אחרי שלושה משחקים זה מצב בלתי נסבל ושום תירוץ לא יעזור". כפי שפורסם אתמול, מלמיליאן מתכנן מהפכה בהרכב שתכלול החלפת לפחות חמישה שחקנים ממנו, הממאן התייחס גם לזה. "אם מישהו חושב שהמקום שלו בהרכב מובטח בגלל מה שהוא עשה פעם או בגלל השם שלו - הוא טועה. מי שלא יתן 100% לא יהיה פה. לא משנה כמה הוא מרוויח אין לי בעיה להעיף אותו ליציע".

המאמן התייחס ספציפית גם לדריו פרננדז, ממנו שוררת אכזבה כבדה. "לא יכול להיות ששחקן בכיר ומנוסה כמוך מתנהג ככה", הסביר מלמיליאן. "אתה שאמור להנהיג מתנהג כמו ילד ומאיר לוי מבקש ממני להוציא אותך בהפסקה כי אתה מתפרע. הרי עליך בנינו שתוביל את הקבוצה לא שתזיק לה". לאחר מכן עברו השחקנים אימון כושר מפרך, כשדווקא פרננדז עצמו לא התאמן ונח בצד. כריסטיאן אלברז לעומתו חזר לאימונים מלאים ויהיה כשיר למשחק מול הפועל באר שבע.

המגן אבי ריקן שיעבור מחר צילומי MRI שיאבחנו את הפציעה ממנה הוא סובל בקרסול. בבית"ר מקווים כי התוצאות יהיו חיוביות וכי עד המשחק הקרוב נגד בירת הנגב יוכל המגן, שטרם ראה דקה העונה, לחזור ולעמוד לרשות אורי מלמיליאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully