וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ורשביאק יודח מתפקידו במועצת ההימורים?

13.9.2010 / 15:17

היועץ המשפטי של הממשלה זימן את יו"ר הוועד האולימפי לשימוע בחשד לניגוד עניינים בהליך בניית האצטדיון בנס ציונה

יושב ראש הוועד האולימפי, צבי ורשביאק, זומן לשימוע על ידי היועץ המשפטי לממשלה, שעלול להביא לסיום עבודתו של ורשביאק במועצה להסדר ההימורים בספורט. הרקע לזימון טמון בחשדות לפיהן יו"ר הוועד האולימפי פעל בניגוד עניינים מספר פעמים שונות בהליך בניית האצטדיון העירוני בנס ציונה, שהחל לפני למעלה מעשר שנים.

ורשביאק מסר בתגובה: "מסרתי את כל המידע הרלוונטי לפני כעשר שנים. עובדה היא כי לא נמצא פגם במעשיי ולפיכך מוניתי פעם נוספת כנציג הוועד האולימפי בישראל במועצת ההימורים. חזקה על הרשויות שהמינוי נעשה בהתאם לכללי מינהל תקין ולכן מאד הופתעתי מהעלאת הנושא שוב לאחר עשר שנים. אני משוכנע כי בשימוע יתברר פעם נוספת כי לא היה שום ניגוד ענינים בהתנהלות בכל הקשור לאצטדיון בנס ציונה".

מהוועד האולימפי בישראל נמסר בתגובה: "זו הפעם הראשונה שהיתה פניה בנדון לוועד האולימפי בישראל. הנושא מבחינת הוועד האולימפי אינו עומד על הפרק מאחר ומדובר בחידוש המינוי באביב 2011. יצויין כי מאז פרסום דו"ח מבקר המדינה לפני עשר שנים, חודשה חברותו של צבי ורשביאק כנציג הוועד האולימפי בישראל במועצת ההימורים, וזאת לאחר שהנושאים שהועלו בדו"ח מבקר המדינה נבדקו לעומקם. חזקה על רשויות המדינה שלא היו מאשרות את המינוי המחודש מאז 2001 אם היו סבורים שיש בכך פגם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully