וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רוויס הייז הוצע למכבי תל אביב

13.9.2010 / 12:56

הפורוורד האמריקאי ששיחק בניו ג'רזי נטס, עשוי להגיע אם פוט יושאל. בלאט: "מכבי זה מועדון שיודע לתמוך ולתת את העידוד"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לאחר שפתחו בשבוע שעבר באופן רשמי את האימונים, מכבי תל אביב ערכה היום (שני) האימון הראשון שלה עם דייויד בלאט, שהצטרף אליה אחרי שחזר מאליפות העולם בטורקיה.

דייויד בלאט (במרכז), מאמן מכבי תל אביב, לצד סופוקלס שחורציאניטיס, ריצ'רד הנדריקס. ברני ארדוב
" אני יודע מה אני עושה, ועם זה נצליח". בלאט/ברני ארדוב

"זה כיף גדול לחזור הביתה לישראל", אמר בלאט, "שש שנים אני מסתובב בעולם, כמו בדואי, מסתובב בהרים ובחורים. ועכשיו זה חשוב לי לחזור למכבי, מקום בו ביליתי חלק גדול מהחיים שלי. יש פה אנשים שאני מכיר, אוהב ומכבד". בלאט יודע כי המערכת של מכבי אינה ידועה בסבלנות שלה: "כל זה מובן ולגיטימי, אבל לא נרתום את העגלה לפני הסוס", יודע המאמן, "הקבוצה כישרונית ועם פוטנציאל גדול, ויחד עם זאת, צריך לבנות את הכימיה ואת ההבנה בין השחקנים. יש לנו את הבסיס, ונצטרך להשתפר כל יום.

"בנינו קבוצה מצוינת גם מבחינת כישרון וגם מבחינת האופי, שיכולה להגיע ליעדים האלה שציינתי", המשיך בלאט, "הגעתי מנבחרת רוסיה, שזו קבוצה הרבה פחות טובה ממכבי. מכבי זה מועדון שיודע לתמוך ולתת את העידוד להגיע לאותם הישגים. באנו בשביל לעבוד ולהתקדם, ונקווה שזה יבוא כמה שיותר מהר".

עוזרו גיא גודס העביר את תחילת האימון, ובהמשך בלאט זירז את חניכיו וביקש מהם להגביר את הקצב. סופוקלס שחורציאניטיס, שעבורו זה היה אימון הבכורה, הירבה לדבר עם ג'רמי פארגו, כשהשניים כבר עובדים על התיאום ביניהם. "אני לא עייף, אני מוכן לאימונים", אמר היווני, "אני בכושר טוב מאוד. אעשה הכי טוב שאני יכול, המאמן מאמין בי. בכל פעם שאעלה את המגרש, אעשה את המיטב. כרגע אני במכבי, ולא חושב על ה-NBA".

בלאט התייחס לשינוי שעבר. "עשיתי בעבר לא מעט טעויות ולמדתי מהן", ממשיך בלאט, "זה מעניק לי ביטחון ובסיס טוב יותר לאמן קבוצה בסדר גודל של מכבי, הכי חשוב שלמאמן יש דרך, פילוסופיה וידע שהוא יכול לעמוד מאחוריו. אני מאמין שהחבר'ה שלי עשו את זה, אני יודע מה אני עושה, ועם זה נצליח".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מימין: אלישי כדיר, ג'רמי פארגו, סופוקלס שחורציאניטיס, דייויד בלאט, ריצ'רד הנדריקס, ג'ף פוט, ליאור אליהו, טל בורשטיין, באימון מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כל החבר'ה החדשים בתמונה קבוצתית. בהצלחה/ברני ארדוב

ג'רוויס הייז הוצע לקבוצה

בתוך כך, הפורוורד האמריקאי ג'רוויס הייז (29, 2.03 מ') הוצע היום לקבוצה. הייז, בוגר מכללת ג'ורג'יה, נבחר עשירי בדראפט 2003 על ידי וושינגטון, בשורותיה שיחק עד קיץ 2007. השחקן ביסס את מקומו בליגה בעמדת הסמול פורוורד, כאשר בעונת 2004-2005 הוא רשם ממוצעים דו-ספרתיים של 10 נקודות למשחק. ב-2007-2008 עבר הייז לדטרויט, ומשם המשיך לניו ג'רזי, בשורותיה שיחק בשנתיים האחרונות. בעונה שעברה שותף השחקן ב-45 משחקים במדי הנטס, במהלכם קלע 7.8 נקודות למשחק ב-23 נקודות.

בקבוצה בוחנים מספר אופציות נוספות לחיזוק, ביניהם גם האקס קירק פני, תחת מגבלה תקציבית ברורה: במכבי תל אביב לא מעוניינים להחתים בשעה זו שחקן בעלות גבוהה יותר מכ-150-200 אלף דולר לעונה, כאשר אם יצליחו למצוא במועדון קבוצה שתשאיל את ג'ף פוט תמורת כ-100 אלף דולר לעונה, ייתכן והשכר שיתפנה יופנה לכיוון החתמת שחקן נוסף בעמדות 2-3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully